Limitovaná edice whisky Jane Walker vynese na podporu žen 250 tisíc dolarů. Bylo by pěkné, kdyby ta částka směřovala na prevenci závislosti na alkoholu, kteréžto závislosti žel ani ženy nejsou ušetřeny. Jane ovšem nezaskakuje za Johnnieho proto, aby ženy od pití odradila. Právě naopak. Velké nápojové značky mrzí, že se ženy drží zpátky a pijí málo.

Určitě nebude náhodou, že láhev Jane Walker bude obsahovat nikoli obyčejnou Red Label, nýbrž 12 let starou Black Label. Třeba je to gesto určené feministkám, že si ženy zaslouží lepší pití. Výrobce pak jistě kalkuluje s tím, že se díky Jane stane drahá skotská vyhledávaným dárkem, kterým se budou muži snažit udělat na ženy dojem.

Kresbě kráčejícího muže na čtyřhranné láhvi s nakloněnou etiketou je právě letos 110 let. Tak dlouho nebyl důvod logo měnit. Co takového se stalo se světem, že starý Johnny už sám na prodej whisky nestačí a potřebuje v byznysu partnerku? Zjistilo se, že ženám patří budoucnost? Anebo že budoucnost patří skotské? Mít se před Jane Walker na pozoru určitě neuškodí!