Připomíná to příběh Volkswagenu po aféře s podvodným softwarem, kdy se rovněž nenaplnily černé scénáře a dostavil se nečekaný úspěch v podobě rekordních tržeb.

Úspěšným firmám jak vidno špatné reference a morální odsudky neškodí. Spokojení řidiči dieselových automobilů i spokojení návštěvníci sociálních sítí jsou shovívaví a tolerantní. Anebo mají hroší kůži, která je činí otrlými, takže jim nic neříkají hodnoty a principy?

Zatímco se veřejné osobnosti a činitelé pozastavují nad závadným obsahem, který sociální sítě šíří, uživatelé, kteří jsou současně i tvůrci obsahu, si nepřipouštějí nebezpečí a nevidí důvod k regulaci. Spíše než závadného obsahu se obávají cenzury.

S úspěšnými produkty je to jako s úspěšnými politiky: negativní nálepky na nich nedrží, skandalizace na ně neplatí. Uživatelé, stejně jako voliči, mají vlastní hlavu, o nálepky nestojí.