Nepřekvapuje, že se nová smlouva s Ester Ledeckou rodí ztuha. Problém by byl menší, kdyby nevyhrála dvě zlaté olympijské medaile a kdyby v ní lidé od marketingu neobjevili výjimečný reklamní potenciál. Teď agentura ví, že zastupuje hvězdu první velikosti, a i lyžařský svaz si je vědom, že může mít z žádané reprezentantky, respektive z reklamních ploch na její helmě a kombinéze, nějaký profit.

Z pohledu laika mají obchodníci, prodávající zlatý lesk Ester Ledecké, krásné starosti, neboť se mají o co dělit. Neměli by ale být příliš chamtiví a při licitaci o nášivkách by se měli držet co nejdál od lyžařských a snowboardových tratí, nechtějí-li ohrozit svou investici.

Pokud jde o závodnici, řítící se krkolomnými svahy, hodila by se jí smlouva se štěstěnou, že bude ušetřena boulí a zlomenin. To totiž agentura ani svaz smluvně zajistit neumí.