A stačí k tomu pouze vystavení sponzorského vozu těsně za hrazením ledové plochy a nesrovnalosti v distribuci vstupenek na místa, z nichž přes tento automobil není na kluziště vidět. Jako se to stalo při finále extraligy v Pardubicích.

Fandové si již zvykli na množství reklam - na ledě, mantinelech či dresech hráčů a rozhodčích. Ale jen sotva si bude někdy někdo zvykat na to, že z finálového utkání, na které vytouženou vstupenku s obtížemi získá, pak vidí jen část jeviště, nebo má dokonce jen zvukovou kulisu.

"Do těchto míst se lístky neprodávají. Brala si je pouze Sparta, která věděla o tom, že to jsou místa právě za vystavené vozidlo," řekl dnes ČTK marketingový manažer pardubického klubu Jan Kratochvíl.

Pražané však tvrdí něco jiného. "My jsme z Pardubic dostali balíček vstupenek, o nichž jsme sice věděli, že jsou do jednoho z rohů v první až čtvrté řadě. Ale že je to za auto, jsme tedy dopředu určitě nevěděli. Pardubice nás tím i docela naštvaly, protože to bylo určené pro naše partnery a posléze pak i pro fanoušky. Už se mi kvůli tomu také fanoušci, kteří na to doplatili, zpětně ozvali," řekl ČTK mluvčí Sparty Lukáš Rejmon.

Vstupenky na uvedená místa stály 100 korun do první a 280 korun do druhé až čtvrté řady. Ve chvíli, kdy se hokejoví nadšenci z těchto míst pokusili během druhého utkání na pardubickém ledě přemístit k blízkému sektoru stojících fanoušků domácího týmu, vyvedli je odtamtud na pokyn jednoho z pořadatelů policisté. Zbýval tedy poslední pokus. Do sektoru vlajkonošů Sparty však cesta také nevedla, a to kvůli odlišným údajům na vstupenkách.

S podobným problémem se však potýká i sama Sparta, neboť sponzor mezinárodní hokejové federace vystavuje automobil také v pražské T-Mobile Areně. "Za autem je vyblokovaných šest nebo sedm řad, ze kterých není vůbec vidět. Zbytek už jde za sníženou cenu do prodeje. Z těchto míst by již mělo být vidět 95 procent hřiště," uvedl Václav Skála, jenž prodej vstupenek řídí.

"To auto je vysoko, takže je jasné, že na té bližší straně bude překážet. Přímo na lístky teď již píšeme i ´snížená viditelnost´, ale je pravda, že jsme o tom nemohli kvůli rozsáhle síti předprodeje informovat zdaleka všechny fanoušky," dodal Skála.