„Spolupráce se společností Fortuna nám v této složité době přináší ještě větší stabilitu. I díky tomuto spojení máme nadále možnost pomýšlet na nejvyšší cíle. Spolupráci Sparty a Fortuny vnímám jako spojení dvou moderních a progresivních značek,“ těší Barboru Snopkovou Haberovou, generální manažerku Sparty.
Pražský klub tímto partnerstvím nevstupuje do neznámých vod, s Fortunou začal spolupracovat už v uplynulé sezoně, kdy došel až do finále extraligy. Teď se spojení Sparty a Fortuny povznese na ještě vyšší úroveň a z hlavního partnera se stane partner generální.
„Navazujeme na úspěšnou sezonu, po které nám bylo ctí povýšit spolupráci až na úroveň generálního partnera, kterým budeme v následujících šesti sezonách,“ prozradil generální ředitel české Fortuny David Vaněk. „Spolupráce se Spartou má pro nás tři hlavní důvody. Silná značka, vysoké ambice a skvělá základna fanoušků,“ vysvětlil.
Se vzniklou spoluprací během uplynulé sezony byl spokojen i pražský klub. Ten spolu s Fortunou připravil pro fanoušky řadu akcí. „V minulé sezoně jsme si vyzkoušeli, že společně se Spartou dokáže Fortuna bavit naše fanoušky. Byla spousta předzápasových akcí, rozdali jsme stovky podepsaných dresů a balíčky na fandění,“ vyjmenovala Snopková Haberová.
V podobném duchu by se mělo nést spojení Sparty a Fortuny i do dalších let. Žluté logo sázkové kanceláře zaujme dominantní pozici na dresech i na ledové ploše O2 areny a Fortuna bude nadále podporovat všechny sparťanské aktivity. Tedy i ty, které překračují hokejové mantinely.
„V roli generálního partnera se moc těšíme na zapojení do výjimečných charitativních projektů, ať už je to Sparta vzdává hold nebo Sparťanská krev. Chystáme ale i mnoho zajímavých a ojedinělých akcí pro fanoušky v O2 areně i mimo stadion. Už v úterý odstartujeme speciální soutěž o sto nových dresů Sparty,“ prozradil generální ředitel Fortuny.