"MMO je nejtěžší věc v herním průmyslu," řekl pro PC Gamer. "Bez pochyby. A navíc žijeme v těžkých ekonomických časech," uvedl Lusinchi. Řekl také, že je velice těžké propouštět lidi, které znáte, včetně jejich rodin, ale občas se takové věci musí udělat. Dodává také, že hráči si ničeho nevšimnou a propouštění nebude mít ani vliv na plánované přídavky.

"Pořád jsme hodně velký vývojářský tým. Určitě jeden z největších v herním průmyslu. Pro zbytek celého roku máme konkrétní a přesný plán, na kterém se nic nemění," zmínil. Věří také, že v prvních šesti měsících provozu The Old Republic se hra už dost změnila díky práci vývojářského týmu, i když si někteří hráči mohou myslet, že změny přicházejí pomalu. "Pořád máme takový počet předplatitelů, že nám spousta konkurentů závidí. Možná ne všichni konkurenti, ale vedeme si dobře," sdělil Emmanuel Lusinchi.

Počátkem měsíce EA prozradilo, že The Old Republic přišlo o zhruba 400 tisíc předplatitelů. V současnosti jich je okolo 1,3 milionu.

Onlinovka Star Wars: The Old Republic vyšla na konci minulého roku a po prvotním slušném úspěchu se nyní potýká s problémy. Hra sázela na velký důraz na podmanivý příběh ze světa Hvězdných válek, což u online her zaměřených hlavně na souboje a sbírání předmětů nebývá zvykem.

Star Wars: The Old Republic zakoupíte ZDE.

Herní zpravodajství pro vás připravuje Eurogamer.cz.