Po četných stížnostech korejských hráčů, které rozezlilo padání serverů a odpojování ze hry (více než polovinu online provozu Diabla v Asii tvoří právě Korejci), rozjely tamní úřady vyšetřování s kanceláří Blizzardu v Soulu, což firmu po třech týdnech nátlaku donutilo k nečekanému kroku.

"Hráči Diablo 3, kteří se ještě nedostali na 40. úroveň postavy (tedy nedostali se dál než zhruba do dvou třetin hry - pozn. red.) mohou požádat o vrácení peněz v období mezi 25. červnem a 3. červencem. A hráči, kteří se zatím nedostali ani na 20. level, mohou odteď požádat o vrácení plné částky do 14 dnů po zakoupení hry," píše se v oficiálním fóru, všiml si Wall Street Journal.

Zákon na ochranu spotřebitelů v Jižní Koreji totiž garantuje odškodné, pokud existuje nějaký problém s produktem, který není zaviněn samotným zákazníkem. Což je právě případ neslavně proslulého "Erroru 37" Diablo 3 způsobeného přetíženými servery.

Blizzard se zatím nevyjádřil, jestli podobný program pro odškodné spustí i pro nespokojené zákazníky v Evropě, kde výpadky byly také na denním pořádku.

Momentálně je toto akční RPGčko stále všude vyprodané. Příští týden by ale měla dorazit již třetí várka Diabla. Objednávat ho můžete ZDE.

Herní zpravodajství pro vás připravuje Eurogamer.cz.