Deník

Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...

Elite Dangerous nově nabízí vesmírné bitvy zvlášť

Masivní vesmírná hra Elite Dangerous nabízí hráčům v kompletní verzi obří galaxii s hromadou způsobů, jak v ní trávit čas. Hráči postupně získávají herní měnu, zkušenosti a hlavně lepší vesmírné lodě. Obří svět s nespočtem planet, hvězd a měsíců propojuje ekonomika a souboje s ostatními.

23.2.2016

Počítačová hra Elite Dangerous: Arena.Foto: archiv Grunex.com

Studio se nově rozhodlo zaměřit na ty hráče, které prozkoumávání hlubokého vesmíru, stejně jako další části hry, nezajímají. Pokud si chcete jenom zabojovat s ostatními on-line, nově stačí verze hry nazvaná Elite Dangerous: Arena.

Samostatně spustitelná část slibuje „okamžité" zapojení do akce. Vyberete si loď, upravíte její výbavu (včetně zbraní) a během chvilky lze bojovat. Novinka tak zhruba za čtvrtinovou cenu originálu nabízí nekonečně vesmírné válčení.

Nová Arena je navíc propojena s původní hrou a utkat se tak mohou majitelé obou verzí. Tento nový režim je součástí celého Elite Dangerous. Přístupný je skrze úvodní menu hry.

Elite Dangerous: Arena je k dispozici pro počítače skrze službu Steam. Elite Dangerous je možné hrát na počítači a herní konzoli Xbox One. Na PlayStation 4 se hra zatím chystá a studio ještě neodhalilo datum vydání. Zároveň je v přípravě rozšiřující obsah.

Grunex.com

Autor: Redakce

23.2.2016 VSTUP DO DISKUSE
Kateřina Perknerová.

Pohledem Kateřiny Perknerové: Okamurovy řeči

Změna ve vyhlášce dopadne na pacienty. Připlatí si více za léky

Tatra drtí kopce a Zeman rozverně poplácává: prohlédněte si nejlepší videa dne

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku ve středu 18. října 2017.

Lidé možnost nákazy virem HIV stále podceňují

V Česku žije podle průzkumu Státního zdravotního ústavu z konce srpna tohoto roku 3087 osob s diagnózou HIV. Navzdory neustálému nárůstu počtu případů nákazy virem HIV, který způsobuje smrtelnou chorobu AIDS, se lidé v České republice nemoci neobávají.

Hasiči nacvičovali záchranu zaklíněného člověka. Zpod trolejbusu z kovošrotu

/FOTOGALERIE/ Zvedání několikatunového trolejbusu si vyzkoušeli hasiči v brněnském kovošrotu. Pracovníci všech směn ze stanic Brno-město si tak nacvičili náročnou činnost. Rychlost jejich zásahu totiž jednou může zachránit lidské životy.