Pomocí ní je možné promítat obraz ve 360 stupňovém úhlu - tedy všude kolem vás na všechny stěny místnosti.

Zařízení by mělo mít také kameru snímající hloubku, podobnou jako je v Kinectu, takže by mělo být schopné rozpoznat, kde přesně hráč stojí. Ostatně, když se člověk podívá na nákres, který je součástí patentu, je patrné, že zařízení používá přímo Kinect.

Technologie je hodně spojována s Kinect 3D brýlemi, o kterých se mluvilo už na počátku léta. Ty fungují tak, že si je nasadíte a Kinect pozná, kde stojíte a z jakého uhlu se díváte na objekt. Pokud by se tyto 3D brýle spojily s environmental display, znamenalo by to, že se můžete sami ocitnout ve 3D prostředí, které bude všude okolo vás.

Technologie Kinect pro herní konzoli Xbox 360 zatím umožňuje snímání celého těla a přenášení vašich pohybů do různých her.

Herní zpravodajství pro vás připravuje Eurogamer.cz.