Když v roce 2004 vyšla novinka World of Warcraft, zřejmě ani její vývojáři netušili, jak úspěšná by mohla být. Už od vydání se jedná o nejúspěšnější online hru, kde je nutné měsíčně platit za hraní. Studio si tak na minimálně 10 let zajistilo stabilní přísun peněž, jenže popularita online světa Warcratfu už dlouho klesá.
V době, kdy byla série na výsluní, si hraní platilo měsíčně přes 12 milionů hráčů. O tomto čísle si ale tvůrci mohou již nechat jen zdát, na poslední schůzi investorů šéf Blizzardu odhalil, že jejich hra má aktuálně 7,6 milionu předplatitelů. Číslo je navíc každé čtvrtletí nižší. Konkurence se ale stále nechytá a World of Warcraft je i přes pokles stále na trůnu.
Vývojáři plánují vydání rozšíření nazvaného Warlords of Draenor. Datum vydání je předběžně stanoveno na podzim. Novinka má přinést hlavně nové lokace a také zvednutí maximální úrovně hrdinů, tentokrát na 100. Samozřejmostí jsou noví nepřátelé, předměty, schopnosti a vůbec vše, co k hrám na hrdiny patří.
Blizzard se také stihl pochlubit, že si Warlords of Draenor již předobjednalo více než milion zájemců.