Příběh se totiž přesunul o 20 let do budoucnosti a mimozemšťanům se mezitím povedlo získat kontrolu nad celou planetou. Při hraní nového titulu bude třeba chytře využívat omezené zdroje a přesouvat své mobilní velitelství.

Velkou roli má hrát rovněž tichý postup, společně s najímáním nových posil. Jednotlivé herní úrovně budou generované, při každém hraní tak na hráče má čekat trošku odlišný zážitek.

„Zpětná vazba od vášnivé komunity série XCOM hrála při vývoji XCOM 2 velice důležitou roli a motivovala nás k tomu, abychom zvýšili laťku grafického zpracování, herního systému i znovuhratelnosti na úroveň, o níž se žánru strategií dříve ani nesnilo," řekl Jake Solomon, kreativní ředitel Firaxis Games.

Třídy jednotlivých vojáků mají být znatelně přepracované. Společně s nimi přinese XCOM 2 také obohacené taktické možnosti v soubojích. Další novinky plánuje studio odhalit později.

XCOM 2 má vyjít v listopadu tohoto roku pro počítače. Chystají se verze pro Windows, OS X od Apple a Linux.

Grunex.com