Video má skoro 38 milionů zhlédnutí, což je mnohem více, než se podařilo nasbírat předchozím hrám v sérii.

Pro srovnání, jedna z upoutávek na masivně úspěšné Grand Theft Auto V má po 4 letech od zveřejnění přes 44 milionů zhlednutí.

Počet zhlédnutí není jediné číslo, kde hra boduje. Video dostalo 1,8 milionu palců nahoru, žádný další herní trailer přitom zatím nezískal ani milion.

Pokud se podobný zájem o hru projeví také na prodejích, tak by mohlo jít o nejúspěšnější Battlefield hru vůbec.

Série navíc už několik let soupeří s rivalem v podobě Call of Duty, letos má zatím nejlepší šance, prodejně zvítězit.

Zdroj: Youtube

Nápad na zasazení hry do první světové války se ale původně vydavateli nelíbil.

Patrick Soderlund, který má pod sebou herní studia vydavatele, měl obavy, aby období bylo zábavné, protože v tomto konfliktu hrály velkou roli zákopy.

Finanční ředitel Blake Jorgensen se zase obával, že mladší publikum nedokáže tento relativně vzdálený konflikt oslovit.

Spousta nových informací o hře má být odhalena 12. června v rámci akce EA Play. Také má dojít k ukázce bitvy 64 hráčů, díky kterým je série známá.

Battlefield 1 vyjde 21. října pro počítače a herní konzole Xbox One a PlayStation 4.

Grunex.com