Na jedné z nejprestižnějších událostí hudebního světa  se v hodinovém setu se chystají dokázat, že jejich radostná hudba si našla univerzální klíč k uším a srdcím fanoušků. „Nervózní jsem už dvacátý osmý den, ale těším se moc! Myslím, že nám pořádně ještě nedošlo, kam to zítra vlastně jedem a jaký to bude pro Mydy zlom," říká Žofie s respektem, ale záhy se smíchem dodává (s narážkou na nezbytnou součást výstroje účinkujících i návštěvníků v Glastonbury): „Ale holinky už jsou ready!". V Silver Hayes Area se Mydy Rabycad ocitnou vedle prověřených veličin i nadějných talentů, jmenujme Lee Scratch Perryho, Craiga Davida a jeho TS5, Ms Dynamite, NAO, Vault nebo stále respektovanější holandskou kapelou Kovacs.

Kapela slibuje, že pokud budou příznivé technické podmínky, bude na svém facebooku pravidelně streamovat zážitky z cesty a z dějiště festivalu v Glastonbury. Tamtéž se dnes objeví třetí číslo filmového občasníku AHUUUJ! mapující nedávný úspěšný výjezd do Koreje.

Pozvání na elitní festival, na kterém Mydy Rabycad vystoupí po devíti letech jako teprve druhá česká kapela, nepřišlo samo sebou. Talent a charisma, profesionalita a entuziasmus celé kapely, jejího manažera, zvukaře a občasného vokalisty Petra Blažka i širšího podpůrného týmu napomohly k tomu, že Mydy Rabycad jsou dnes již v povědomí evropské hudební scény a před několika týdny úspěšně vykročili i na asijský kontinent. Díky podpoře Ministerstva kultury ČR skupina mohla vyjet začátkem května na showcasový festival Jazz in Seoul a sesterský festival Jazz in Daegu.

O famózním úspěchu hovoří očití svědci: „Mydy Rabycad uchvátili publikum v Seoulu i v Daegu, jsou to nejen skvělí muzikanti, ale mají obrovské charisma," říká Jung Hun Lee, umělecký ředitel obou akcí a jedna z klíčových postav korejské jazzové, etno a alternativní hudební scény. Podobně vidí vystoupení kapely ředitelka Českého centra v Seoulu Michaela Lee: „O úspěchu Mydy Rabycad na dvou jazzových festivalech v Koreji vypovídá skutečnost, že se jim pokaždé podařilo naprosto spontánně zvednout ze židlí jinak velmi pasivní korejské publikum…"