RECENZE: Karlu Gottovi se z pódia nechtělo, vtipkoval a oblékl i kožich

/FOTOGALERIE, VIDEO/ Plejáda hostů, počáteční problémy s ozvučením, překvapivý duet s Leošem Marešem i novinka, kterou mu napsal Marek Ztracený. Koncert Karla Gotta po čtyřech letech v O2 areně byl místy velmi dojemný. Navštívilo ho 13 460 diváků.

13.6.2018

KAREL GOTT po 4 letech v O2 areně.Foto: Bestsport, a.s.

Příjemným překvapením večera byla Gottova třetí dcera Charlotte, která zazpívala hit Somewhere over the Rainbow. „To bylo docela dobrý, Charlotte, ty budeš z muzikantské rodiny a určitě tam někdo umí dobře zpívat,“ ohodnotil výstup své dcery. „Ano, babička, támhle sedí v publiku, že jo, babi,“ zavtipkovala první dcera, kterou má s Ivanou Gottovou. Druhá dcera Nelly zase tančila.

V humorném duchu se nesl celý dvouapůlhodinový koncert v největších české hale.

Boky jako skříň

Písni se podruhé fanoušci zasmáli v zaktualizované verzi Čau lásko, kterou Gottovi napsali Karel Svoboda a Karel Šíp. Druhý jmenovaný mu ji nedávno přetextoval na Čau mládí. Tento oblíbený duet si zpěvák střihl s Ewou Farnou, která bývá na koncertech jeho častým hostem. Zpěvačka nejprve publikum rozehřála svým hitem Boky jako skříň, který je cover verzí megahitu Meghan Trainor.

Mezi dalšími hosty se představila například finalistka SuperStar Markéta Konvičková, hitmaker Michal David nebo popový zpěvák Marek Ztracený, který pro Gotta napsal píseň Ta pravá, podle které se pojmenovalo jeho poslední album. Bohužel živá premiéra Gottovi úplně nesedla a občas se netrefil do doprovodu.

Publikum bylo ale ke svému idolu velmi shovívavé. Odpustili mu každou chybu a za všechno ho odměnili potleskem. Už když vstoupil na pódium, povstala celá hala a diváci se s ním na konci loučili několik písní rovněž vestoje. Sám Gott několikrát naznačil, že si je vědom, že udělal chybu nebo mu něco ujelo, ale kromě první třech písní, které byly velmi mizerně ozvučené, mu to zpívalo poměrně slušně a zvládl i výšky.

Dva v kožichu

Po přestávce překvapil diváky duetem s Leošem Marešem. Ten rapoval sebou napsaný text a Gott rovněž v kožichu mu k tomu zpíval refrén Být stále mlád.

Velkou část repertoáru božského Káji tvoří kusy z pera Karla Svobody. Ten mu napsal skvosty jako Krev toulavá, Lady Carneval, Kam se schoulíš nebo Jdi za štěstím. Právě tyto skladby patřily k vrcholům večera.

Karel Gott se rozloučil písní Dám dělovou ránu a bylo vidět, že se mu z pódia vůbec nechce.

Dvaačtyřicetinásobný slavík dokázal, že ještě stále má na to vyprodat největší halu v České republice a odzpívat samostatný koncert, i když si na pomoc přizval hosty. Celý koncert odzpíval na plno a bylo až dojemné, jak nechtěl odejít do zákulisí.

Autor: Hana Langrová

13.6.2018 VSTUP DO DISKUSE

SERVIS

Gastronomie - Kuchař - kuchařka 30 000 Kč

Kuchaře/ku s praxí přijmeme pro naší provozovnu v Malešicích, jedná se o závodní stravování. Pracovní doba po-pá, 6.00-15.00hod. Platové podmínky 25.000 Kč až 30.000 Kč/měs. čistého. Požadujeme spolehlivost, samostatnost a bezúhonnost. Volejte, prosím, pouze v pracovní dobu 6.00-15.00 hodin na uvedený tel:

Administrativa - Certifikovaný pracovník 25 000 Kč

Centrální výběrová řízení a.s. Stabilní, velká společnost, se stovkami zaměstnanců, s profesionálním přístupem a zázemím, hledá pracovníky pro vyplňování přihlášek do výběrových řízení domácností. Práce v terénu i v kanceláři. Rozsáhlý motivační program a odměny. Možnost rychlého kariérního růstu. Program na osobní rozvoj a vzdělávání zdarma. Služební vozidlo i pro soukromé účely. Práce pro teamové hráče a pro ty, kteří se baví v dobrém kolektivu. Nabízíme: stabilitu a rozvoj . Práci v kolektivu všech věkových kategorií . Školení a společné akce pro utužení kolektivu. Bonusy . Odměnu za doporučení nového kolegy. Požadujeme: výbornou znalost českého jazyka . Základní znalost práce na PC . Spolehlivost a zodpovědný přístup. Časovou flexibilitu. Nástup ihne.

Lidské zdroje - Hledáme odpovědného zástupce 10 000 Kč

Hledáme odpovědného zástupce pro provozování personální agentury, nejlépe na VPP a případně formou home office po celé ČR. Vhodné i pro důchodce nebo maminku na MD.

Doprava a logistika - Dispečer/ka hotelové přepravy 28 000 Kč

Hledáme spolehlivého dispečera/ku na dispečink hotelové přepravy. Požadujeme: zkušenosti z dispečingu (taxi, hotelová přeprava, rozvozy), komunikativní a rozhodnou povahu, znalost Prahy, práce na PC, základy AJ. Nabízíme: možnost podílet se na rozvoji firmy, stabilní a zajímavou práci, fixní a motivační složku mzdy (min. 28.000 Kč čistého/měsíčně), férové jednání. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Angela Merkelová
7 4

Merkelová dostala ultimátum. Poté Seehofer začne migranty vracet

Petr Ryžák u pražského Vrchního soudu

Za patnáct kilo pervitinu 12 let. Soud snížil trest drogovému šéfovi z Liberecka

Švédové vstoupili do MS vítězstvím nad Koreou. Znovu rozhodovalo video

Další “videopenalta” rozsekla duel světového šampionátu ve fotbale. V pondělním odpoledním střenutí skupiny F v Nižném Novgorodu porazilo Švédsko Koreu 1:0 - rozhodující branku vstřelilo právě z pokutového kopu, jehož nařízení posvětil videorozhodčí.

Jana Sobotková: Moje oblečení vždy vzniká jako momentální nápad

/ROZHOVOR/ V malé krejčovské dílně v Nové Říši pod značkou Stromli vzniká originální oblečení, které znají ženy nejen po celé republice, ale i v zahraničí. Podle specifického stylu a nepřehlédnutelných detailů ho rozpoznáte už na první pohled. Za vším stojí Jana Sobotková, která dokázala téměř z ničeho vybudovat zavedenou firmu, která v současné době patří k těm nejúspěšnějším na internetovém obchodu Fler.

Uspěje Škoda v Indii? V zemi si už vylámali zuby jiní velcí hráči

Skutečně velké sousto čeká škodovácké inženýry v Indii. Pracovníci vývojového centra v Mladé Boleslavi se v případě schválení investice dozorčí radou společnosti Volkswagen stanou přímo zodpovědnými za kompletní vývoj nových typů vozů značek Škoda a Volkswagen pro indický trh a v budoucnosti i další rozvojové trhy. Současně by Škoda měla převzít výrobní závod ve městě Pune a s ním i zodpovědnost za celý zdejší trh, včetně prodejní a servisní sítě.

Orlice Mattoni přetvoří umělci, podle KMV tak mohou tyto nosiče zůstat v krajině

Velkoformátové „orlice“ značky Mattoni společnosti Karlovarské minerální vody (KMV), které jsou vidět v krajině podél dálničních tahů, poslouží jako médium umělcům. První dvě umělecky přetvořené orlice se od poloviny června objevují u dálnice D1 poblíž Velkého Meziříčí, další by měly následovat. Podle KMV tak přestávají být reklamními nosiči a mohou dál zůstat u dálnic.