RECENZE: Karlu Gottovi se z pódia nechtělo, vtipkoval a oblékl i kožich

/FOTOGALERIE, VIDEO/ Plejáda hostů, počáteční problémy s ozvučením, překvapivý duet s Leošem Marešem i novinka, kterou mu napsal Marek Ztracený. Koncert Karla Gotta po čtyřech letech v O2 areně byl místy velmi dojemný. Navštívilo ho 13 460 diváků.

13.6.2018

KAREL GOTT po 4 letech v O2 areně.Foto: Bestsport, a.s.

Příjemným překvapením večera byla Gottova třetí dcera Charlotte, která zazpívala hit Somewhere over the Rainbow. „To bylo docela dobrý, Charlotte, ty budeš z muzikantské rodiny a určitě tam někdo umí dobře zpívat,“ ohodnotil výstup své dcery. „Ano, babička, támhle sedí v publiku, že jo, babi,“ zavtipkovala první dcera, kterou má s Ivanou Gottovou. Druhá dcera Nelly zase tančila.

V humorném duchu se nesl celý dvouapůlhodinový koncert v největších české hale.

Boky jako skříň

Písni se podruhé fanoušci zasmáli v zaktualizované verzi Čau lásko, kterou Gottovi napsali Karel Svoboda a Karel Šíp. Druhý jmenovaný mu ji nedávno přetextoval na Čau mládí. Tento oblíbený duet si zpěvák střihl s Ewou Farnou, která bývá na koncertech jeho častým hostem. Zpěvačka nejprve publikum rozehřála svým hitem Boky jako skříň, který je cover verzí megahitu Meghan Trainor.

Mezi dalšími hosty se představila například finalistka SuperStar Markéta Konvičková, hitmaker Michal David nebo popový zpěvák Marek Ztracený, který pro Gotta napsal píseň Ta pravá, podle které se pojmenovalo jeho poslední album. Bohužel živá premiéra Gottovi úplně nesedla a občas se netrefil do doprovodu.

Publikum bylo ale ke svému idolu velmi shovívavé. Odpustili mu každou chybu a za všechno ho odměnili potleskem. Už když vstoupil na pódium, povstala celá hala a diváci se s ním na konci loučili několik písní rovněž vestoje. Sám Gott několikrát naznačil, že si je vědom, že udělal chybu nebo mu něco ujelo, ale kromě první třech písní, které byly velmi mizerně ozvučené, mu to zpívalo poměrně slušně a zvládl i výšky.

Dva v kožichu

Po přestávce překvapil diváky duetem s Leošem Marešem. Ten rapoval sebou napsaný text a Gott rovněž v kožichu mu k tomu zpíval refrén Být stále mlád.

Velkou část repertoáru božského Káji tvoří kusy z pera Karla Svobody. Ten mu napsal skvosty jako Krev toulavá, Lady Carneval, Kam se schoulíš nebo Jdi za štěstím. Právě tyto skladby patřily k vrcholům večera.

Karel Gott se rozloučil písní Dám dělovou ránu a bylo vidět, že se mu z pódia vůbec nechce.

Dvaačtyřicetinásobný slavík dokázal, že ještě stále má na to vyprodat největší halu v České republice a odzpívat samostatný koncert, i když si na pomoc přizval hosty. Celý koncert odzpíval na plno a bylo až dojemné, jak nechtěl odejít do zákulisí.

Autor: Hana Langrová

13.6.2018 VSTUP DO DISKUSE

SERVIS

Zdravotnictví - Zdravotní sestra 24 000 Kč Jsme domov se zvláštním režimem pro seniory s různými typy stařeckých demencí. Hledáme zdravotní sestru - ideálně se zkušenostmi s geriatrickými či psychiatrickými pacienty (možno i na zkrácený úvazek). Směny: 12hodinnové pouze denní (+ víkendy, svátky). Zdravotnictví - Sociální pracovník 23 000 Kč Jsme domov se zvláštním režimem pro seniory s různými typy stařeckých demencí. Hledáme zaměstnance na pozici sociálního pracovníka. Směny: 8 hodinové pouze denní. Zdravotnictví - Zdravotnictví Zdravotničtí asistenti, praktické 24 070 Kč Zdravotničtí asistenti (praktické sestry) Zdravotnický asistent (praktická sestra). Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Třísměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 24070 kč. Volných pracovních míst: 6. Poznámka: SurGal Clinic s.r.o. se sídlem Drobného 38-40, 602 00 Brno vyhlašuje výběrové řízení na pozici:, , Praktická sestra (dříve: zdravotnický asistent) do směnného provozu – odd. Následné intenzivní péče, , Požadujeme: praxe vítána, trestní bezúhonnost, spolehlivost, zodpovědnost, čestnost, příjemné vystupování, týmový hráč., Nabízíme: nadstandardní finanční ohodnocení, vč. mimořádných příplatků, 5 týdnů dovolené, závodní stravování, příjemné pracovní prostředí, práce v centru Brna, příspěvek na MHD, příspěvek na letní dětské tábory, příspěvek na sportovní a kulturní akce, další výhody, bonusy, odměny, Mzda: platová třída 8 + příplatky + další odměny, Nástup: možný IHNED nebo dle dohody, Kontakt: hlavní sestra Bc. Jana Svobodová, tel. 532149302, e-mail: svobodova@surgalclinic.cz. Pracoviště: Surgal clinic s.r.o. - drobného, Drobného, č.p. 307, 602 00 Brno 2. Informace: Bc. Jana Svobodová, +420 532 149 302. Gastronomie - Práce kuchař/kuchařka 30 000 Kč Kuchař/ka. Proč k nám? Nabízíme vám mzdu 30.000 Kč + garantujeme vám prav. příjem, benefity ve formě stravy, nápojů, i zajímavé měs. bonusy. Počítáme s vámi, proto nabízíme pracovní smlouvu na HPP . Uplatníte své zkušenosti a zároveň se můžete naučit spoustu nového. A pokud zkušenosti nemáte, vše vás naučíme. Stačí jen chtít… Respektujeme váš soukromý život, snažíme se vám nabídnout pravidelné směny, max. 12 hod. ráno od 9:00 . Hodíme se k sobě?

Bývalý disident, český premiér a dlouholetý senátor Petr Pithart.
16 28

Petr Pithart: Zklamání se přetavilo v cynismus a vzájemnou nedůvěru

Andrej Babiš přišel uctít památku objeví sovětské okupace z roku 1968 před Český rozhlas v Praze.
17 29

Babišova vypískání při projevu k 50. výročí okupace si všímá i zahraniční tisk

Nenavštívit sklípek je hřích. Jak ale vybrat ten nejlepší?

Co by to bylo za výlet na Moravu, kdyby člověk nezavítal do vinného sklepa, aby ochutnal pravé moravské víno. Jenže vybrat si z nespočtu vinařství to pravé je opravdový oříšek.

Ověřování pravosti léků? Drahé a zbytečné, říká prezident lékárnické komory

Lékárníci budou zřejmě muset začít v příštím roce ověřovat pravost všech vydaných léků srovnáním speciálního kódu na krabičce s daty v celoevropském úložišti. Návrh je součástí novely zákona o léčivech, kterou dnes schválila vláda.

Pavel Dostál má v Olomouci pamětní desku. Na domě, kde založil slavný klub

Olomoucký rodák, divadelník a bývalý ministr kultury Pavel Dostál má v Olomouci svou pamětní desku. Je na ní vyobrazen i s jeho charakteristickou šálou.

Pochod proti ruské agresivitě a šok ze žraloka: prohlédněte si videa dne