Lichnovští vidláci se vydali do Krnova s nadějí, že je čeká hudební show s vidlemi.

„Stal jsem se obětí klamavé reklamy. Kapela vystupovala v karatistických kimonech, ale po dobrých mrvech nebo vidlích tam nebylo vidu ani slechu. Navíc vstup do sálu ochranka podmínila odložením vidlí do šatny," popsal svou zkušenost lichnovský vidlák Jan Gemela.

„Když jsem musel vidle odložit do šatny, paní šatnářka valila oči a shodně se mnou nad tím kroutila hlavou. Přitom jsem zvolil exponát nazvaný bezpečné vidle darovaný bytovým architektem Rajšlem, který hroty opatřil silikonovými chrániči.

Vidláci museli své vidle odložit v šatně klubu Kofola. Na koncert Monkey Business je s vidlemi nepustili, přestože se jednalo o zcela bezpečné vidle opatřené chrániči hrotů.

Vidláci museli své vidle odložit v šatně klubu Kofola. Na koncert Monkey Business je s vidlemi nepustili, přestože se jednalo o zcela bezpečné vidle opatřené chrániči hrotů. Autor: archiv Jana Gemely

Jinak samotný koncert byl super. Jen ten plakát byl zmrvený," uzavřel Jan Gemela, který během koncertu daroval zpěvačce Tonye Graves skleničku vidláckého medu, kterou náhodou měl zrovna u sebe.

.

Monkey Business se prezentovali na plakátech s vidlemi jako vyznavači dobrých mrvů. V Krnově se ukázalo, že ve skutečnosti chlévská mrva ani vidle nejsou součástí jejich koncertu. Zklamaní vidláci jsou přesvědčeni, že kapela na plakátech zneužila klamavou reklamu. Foto: Monkey Business