1D Day je úplně první akcí tohoto druhu, umožní lidem z různých zemí a časových pásem se interaktivně zapojit do dění kolem kapely, které se bude živě přenášet. Fanoušci se tak dostanou díky intimitě webchatu (v HD kvalitě) přímo  do blízkosti One Direction, což kapele pomůže spojit fanoušky z celého světa v jeden den a na jednom místě. Sedmihodinový přenos bude zahrnovat živé vystoupení kapely, speciální hosty, skeče s kapelou a fanouškovská videa z celého světa.

1D Day kampaň začal ve čtvrtek oznámením, že fanynky se budou moci stát významnou součástí celého přenosu a dostat se tak do vysílání po celém světě. Pro další informace musí fanoušci sledovat sociální média kapely (Google+, Facebook, YouTube, Twitter) a oficiální stránku celé akce: http://www.1dday.com/

Chceme vrátit fanouškům to, co pro nás dělají

K celé akci Liam říká: „1D Day je o tom, že chceme vrátit svým fanouškům vše, co pro nás za poslední tři roky udělali a jak nás podporovali. Když jsme tuto akci navrhli, ani nás nenapadlo, že dostaneme prostor pro živý přenos na CELÝ DEN – nemůžeme se dočkat!"

One Direction jsou v současné době na světovém turné na podporu jejich druhého alba Take Me Home. Jejich dokumentární 3D film „This Is Us" měl v ČR premiéru 5. září 2013 a singl „Best Song Ever" zazněl na jeho konci pod závěrečnými titulky. Jejich třetí studiové album 'Midnight Memories' vyjde 25. listopadu 2013.

Nejnovější hit pokořil YouTube

Konečné sčítání ukázalo, že nejnovější hit One Direction Best Song Ever se stal nejpřehrávanějším videoklipem na YouTube/VEVO za prvních 24 hodin od premiéry, a překonal tak se svými více než 12,3 miliónů zhlédnutí dosavadní držitelku rekordu, Miley Cyrus se svým hitem "We Can't Stop" a 10,7 milióny zhlédnutí.

Zdroj: Youtube

Videoklip režíroval Ben Winston a natáčel se v Miami. Video má podobu příběhu z hudebního showbussinesu, kde jednotliví členové kapely v převlecích hrají role producenta, choreografa, sexy asistentky atd.

Kapela má na svém kontě dvě studiová alba – Up All Night a Take Me Home – kterých se prodalo více než 30 miliónů po celém světě. Kapela je držitelem dvou cen BRIT Awards, tří MTV Video Music Award, tří Billboard Music Award a jsou nominováni na šest Teen Choice 2013 Awards.