Sunshine trpí nepůvodností

TÁBOR - Táborští Sunshine se hlásí v pořadí již s pátou deskou nazvanou Dreamer. Kapela předchozím albem Moonshower and Razorblades posadila laťku, minimálně u českých kritiků, hodně vysoko.

30.3.2007

SunshineFoto: Archiv

Nový počin otevírá pohodová a hezky rádiově učesaná You (In Your Head), které vévodí orchestrální linka a příjemně chytlavý refrén. Hned první skladba ovšem jasně naznačuje, co je charakteristické pro celé album: kapela kopíruje současné minulé trendy kytarového pop-rocku. Skladby povětšinou stojí na svižné rytmice, do harmonií se čas od času nepokrytě přimíchá kytarová poetika a la The Cure, refrén připomínající Coldplay nebo sloka inspirovaná kapelou Franz Ferdinand.

Vnitřní hudební invence je na desce málo, i když produkčně, zvukově i instrumentálně Sunshine samozřejmě nabízejí vysoký standard. Kapele se rozhodně musí uznat, že nesází na prvoplánovou hitovost.

To platí i o pilotním singlu Top! Top! The Radio! Song v drobných náznacích evokuje punkovou ošklivost, která posléze přejde do tanečně potrhlého refrénu. Příjemně diskotékově našláplou skladbou je šestá The Fear, která potvrzuje, že kapele svědčí dravost a trochu zdravé naštvanosti.

Sunshine si rozumí i s poněkud ponurými motivy jako například v Dead Leaves. Co ale Tábořanům chybí, je vyhraněnost vůči okolním hudebním vlivům a větší pestrost rytmických i harmonických motivů. Sunshine je sice domácí kapela, ale svým směřováním, světovostí a popularitou si říká o srovnání se žánrovou špičkou. Dreamer není špatné album, ovšem v širším kontextu ne úplně obstojí a mezi žánrové tahouny se bohužel rozhodně nezařadí.

30.3.2007 VSTUP DO DISKUSE

SERVIS

Obchod - Pokladní v hypermarketu (Vyšehrad) 125 Kč Hledáme vhodné kandidáty na pozici pokladní do hypermarketu. Vhodné také pro studenty. Náplň práce: obsluha pokladního systému , komunikace se zákazníky , příjem plateb za zboží od zákazníků a vracení peněz, praxe a zkušenosti vítány, ale rádi zaučíme. Řemeslné práce - Pohodová práce ve výrobě, super prémie, bonusy 23 700 Kč Přímo do kmenového stavu zaměstnanců významné společnosti, která je světovým lídrem ve výrobě a distribuci minerálních solí pro farmaceutický a potravinářský průmysl, hledáme šikovné pracovníky do výroby, praxe ani kvalifikace není potřeba! Nabízíme motivující mzdové ohodnocení a nadstandardní příplatky a prémie, velké množství bonusů vč. příspěvku na dopravu a týdne dovolené navíc. Práce je svým charakterem vhodnější spíše pro muže (fyzická náročnost). Náplň práce: Obsluha výrobního zařízení. Základní obsluha PC. #tx7Eb Řemeslné práce - Zámečník 200 Kč Pro našeho klienta - společnost zabývající se výrobou produktů z tenkých plechů a výrobou jednoúčelových strojů, poptáváme zámečníka na hlavní pracovní poměr, který má rád rozmanitou, nestereotypní práci a umí číst technické výkresy. Nabízíme možnost pracovat v zakázkové výrobě pro firmy z různých odvětví, převážně ze zahraničí. Na tuto pozici přijímáme v lokalitách: Divec, Letohrad, Hradec Králové, Hlízov (u Kutné Hory) Jednosměrný provoz, hodnocení na základě dosaženého měřitelného výsledku + bonusy (95 až 218 Kč/hod. + bonusy) Gastronomie - Servírky,číšníky 18 000 Kč Do moderní restaurace Dynamo v centru Prahy hledáme servírky, číšníky. Plat 18.000 Kč čistého, krátký/dlouhý týden. Pštrossova 29, Praha 1.

Záchranná loď Aquarius 2
7 10

Migranti se zatím do Marseille nepodívají. Loď Aquarius nesmí do přístavu

Plot  v Matiční ulici.
12

Rozruch kvůli Matiční začal před dvaceti lety. Plot stál jen pár týdnů

Praděd pod sněhem. Vrchol Jeseníků zbělal jak uprostřed zimy

/FOTOGALERIE/ Na Pradědu panuje pravá zima. Do úterního rána tam nasněžilo do 10 centimetrů sněhu.

Čeští uživatelé mobilního bankovnictví jsou v ohrožení. ESET varuje před virem

Bezpečnostní analytici společnosti ESET upozorňují na rizikovou aplikaci Qrecorder, která slouží k nahrávání hovorů a je k dispozici pro mobilní zařízení s Androidem. Aplikace obsahuje vir, který umožňuje útočníkům vzdálený přístup do bankovního účtu napadeného uživatele. Jen v České republice mohou být ohroženy desítky tisíc uživatelů.

Migrace po brexitu? Evropané nebudou mít výjimky, rozhodla vláda Mayové

Občané Evropské unie budou po úplném dokončení brexitu na konci roku 2020 čelit ve Velké Británii stejným imigračním pravidlům, jako lidé z ostatních zemí světa. Britská vláda premiérky Theresy Mayové podle BBC jednohlasně rozhodla, že bude posuzovat migranty na základě jejich dovedností, nikoli národnosti.

Pospíšilův plán pro Prahu: investovat 60 miliard a mít centrální stavební úřad

Symbolicky na střeše holešovické kacenlářské budovy Visionary se stali lídři pěti stran s názvem Spojené síly pro Prahu vizionáři. V úterý veřejnosti představili šestibodový dokument, který se zavazují kandidáti do pražského zastupitelstva v čele s Jiřím Pospíšilem (TOP 09) a Hanou Marvanovou (STAN) naplnit během prvních sta dní na magistrátu. Krizové řešení se nazývá podle kandidáta na primátora - tedy Pospíšilův plán.

https info