Organizátoři již před startem upozornili, že jízda čelkovickými serpentinami bude letos trochu jiná. Vzhledem k opravě Švehlova mostu se nestaly jako obvykle časovkou, ale pouze průjezdním úsekem. Tradiční závod do vrchu by totiž jistě způsobil kolaps u starého čelkovického mostu přes Lužnici. 

Jinak ale zůstalo více méně při starém: tedy start u průmyslové školy. První etapa vedla staré krasavce do Chotovin a z Jeníčkovy Lhoty k zimnímu stadionu v Táboře. Nablýskaná auta a motorky pak lidé obdivovali v Malšicích a hlavním etapovým místem se letos stala Bechyně, z níž pak kolona vyrazila přes Opařany zpět do Tábora na Žižkovo náměstí. Tady už na příjezd veteránů čekaly stovky lidí, kteří sledovali i závěrečné předávání pohárů. 

Velkou pozornost na zcela zaplněném náměstí budil černý bentley z roku 1953 Rudolfa Barty z Bechyně. "První majitelkou byla baronka Rotchildová a já jsem to auto dostal před pár měsíci od syna k sedmdesátinám. Pětadvacet let jsem žil v Americe a celá ta léta jsem po tomhle autě toužil, ale měl jsem ho jen na obrázku. Syn to věděl a před pár měsíci mi ho někdo přivezl. Myslel jsem, že mi ho chce jen ukázat, ale dal mi klíčky…," vzpomíná nový majitel naleštěného krasavce na okamžik, kdy se mu díky štědrému dárku od snyna splnil dávný sen.  Jeho auto se v sobotu stalo velkou celebritou, kdo měl fotoaparát nebo jen telefon, už u něj cvakal spouští.

Podobně vyvedených kousků se ale do jízdy z Tábora do Tábora zapojilo víc, a tak bylo co obdivovat. "No, jsou krásný, škoda, že se v nich už běžně nejezdí. Ta doba, kdy auta začínala musela být báječná, i když si ho mohlo dovolit jen pár bohatých. A protože já nejsem ani dnes bohatý, tak se můžu jenom dívat," hodnotil přehlídku starých aut se smíchem senior Ladislav Pokorný z Tábora, který ale mnohé typy běžně potkával na silnicích. Třeba žigulíky, tatry i moskviče.

Pro veterány to byla letos poslední společná spanilá jízda, na další se vydají zase až po zimě.