Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Na strakonickém Podskalí má vzniknout městská plovárna

Strakonice - Náklady nemají převýšit 300 tisíc korun

12.10.2015
SDÍLEJ:

Plovárna z první republiky. Foto: Archiv Jana Malířského.

Strakonická radnice chce na Podskalí - naproti dětskému hřišti - zřídit městskou plovárnu.

Ta už ve Strakonicích existovala, ležela o něco níž po proudu těsně pod pivovarem. Pocházela z dob první republiky a zanikla kolem roku 1960.

Podle architekta města Davida Andrlíka nepřesáhnou náklady 300 tisíc korun.

Radnice chce jejím obnovením dopřát obyvetelům Strakonic příjemné prožívání letního období.

U článku je připojena anketa. Hlasujte, zda se vám tento nápad líbí. 

Více najdete ve vydání Strakonického deníku v pondělí 12. října.  

Autor: Petr Škotko

Líbí se vám nápad obnovit městskou plovárnu na Podskalí?

Ano

87 %

Ne

13 %

Hlasovalo: 163

Anketa byla ukončena

12.10.2015 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Videosouhrn Deníku – středa 13. prosince 2017

Videosouhrn SPECIÁL: Česko zpívalo koledy. Podívejte se

Salma Hayek
2 6

Chtěl sex i lesbické scény, ozvala se Salma Hayek, další oběť Weinsteina

Jídla v odpadcích ubude. Řetězce povinně pošlou neprodejné potraviny na charitu

/INFOGRAFIKA, ANKETA/ Ze 785 kilogramů potravin průměrného Čecha skončí ročně v odpadu až 200 kilo. Staří vyhazují méně jídla než mládež.

Praha slaví stříbrnou svatbu s UNESCO

/INFOGRAFIKA/ Před 25 lety se dostalo Praze mezinárodního uznání zápisem na Seznam světového dědictví UNESCO. Zařadila se tak například po bok kambodžského chrámového komplexu Angkor Vat, peruánského Machu Picchu, historického centra Říma nebo Yellow-stonského parku. Praha se spolu s historickým jádrem měst Telč a Český Krumlov stala první českou lokalitou zapsanou na tomto prestižním seznamu.

DOTYK.CZ

Bad Boy světové reklamy se vrátil. Oliviero Toscani je zpátky v Benettonu

Slavný tvůrce kontroverzních světových kampaní z 80. a 90. let se vrátil zpátky do firmy, která ho proslavila. Oliviero Toscani začíná opět vytvářet reklamní kampaně firmy United Colors of Benetton. A hned první kampaň jakoby připomínala nedávnou českou kauzu.

Kam zajít na nejlepší svařák. A za kolik?

/INTERAKTIVNÍ MAPA/ Proklikejte si, kolik zaplatíte za dvě deci svařeného vína či punče na vánočních trzích na náměstích českých, moravských a slezských měst.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT