Právě elektronická pokladna bude jednou z novinek.

„Počítáme s tím, že ji zřídíme v Sažinově ulici a postupně bychom odbourali tu současnou," vysvětlil tajemník úřadu František Troják. Jak dodal, nejprve budou moci lidé elektronicky platit poplatky za řidičský průkaz, za technický průkaz nebo stavební povolení, později třeba za nájem bytu, poplatky za odpad nebo za psy či pokuty.

Pokladna bude v budově úřadu a lidé tam budou moci vstoupit kdykoliv.

Novinkou bude i elektronická úřední deska, která bude na úřadě také přístupná čtyřiadvacet hodin denně. Lidé na ní najdou informace, které jsou na webu Milevska.

Obyvatelé si také budou moci najít, jaké má smluvní vztahy s městem či výši poplatků. Vylepšení myslí i na úředníky, kterým budou pomáhat nové programy.

Podle tajemníka Františka Trojáka o dotaci požádalo 245 žádostí, z toho úspěšných bylo 116. Mezi nimi je i Milevsko. Moderní úřad bude stát 6,7 milionu korun, z toho podíl města je patnáct procent, zbytek jde z dotace Evropské unie.