„Informace o cenách vstupného zveřejníme v nejbližších dnech. Už nyní začínají fungovat webové stránky aqualandu, v polovině července by měly být v plném provozu. Budou tam všechny potřebné informace," sdělila Břeclavskému deníku Rovnost PR manažerka Renáta Klevetová.

Pro zajímavost. Ve vyškovském aquaparku se ceny pohybují od šedesáti do téměř tří set korun. Záleží na dnu, počtu hodin a věku návštěvníka. Stejně jako v brněnských Kohoutovicích, kde park vznikl v roce 2010. Lidé tam vytahují z peněženek maximálně něco přes dvě stě korun.

Provozovatelé aqualandu v Pasohlávkách však tvrdí: „Jedničkou budeme my". Podle nich půjde o nejmodernější zábavní park v České republice. „Aqualand Moravia je projekt s řadou věcí, které ho činí jedinečným, ať už se jedná o vodní atrakce první svého druhu u nás, velikost vodní plochy nebo širokou nabídku služeb," uvedl provozní ředitel Gerhard Walter.

Ačkoliv se v kancelářích aquaparku objevily životopisy dvou tisíc lidí hledajících práci, některé pozice jsou stále volné. Vedení hledá saunářky, maséry či obsluhu wellness. Šanci na výdělek mají i vysokoškolští studenti. Mohou pracovat jako barmani, servírky nebo čističi bazénů a tobogánů. Stejně tak lze najít uplatnění jako obsluha na parkovišti, dozor u atrakcí, zahradník, plavčík s osvědčením či pokladní.

Římanka Aurelie

Podle Walterových slov sází provozovatelé zejména na kvalitu. U výběru zaměstnanců i vytváření prostředí. „Kvalita je pro nás prvořadá, spolupracujeme s předními odborníky, používáme nové technologie a chceme návštěvníkům nabídnout to nejlepší na poli vodní zábavy," pokračoval Walter.

Při vybavování vnitřního prostoru se majitelé inspirovali obdobím římských lázní, postavených desátou římskou legií ve druhém století za vlády císaře Marka Aurelia. Však se také jeden z maskotů jmenuje Římanka Aurelie. „Dynamiku a atraktivitu interiéru dotváří moderní technologie video mappingu (promítání, při němž se mění vzhled zabíraného místa – pozn. red.), jehož zpracování se ujal scénograf Městského divadla Brno Petr Hloušek. Ten je také autorem interiérových částí restaurací a dětského koutku," uvedl René Kloos, jenž má v aquaparku na starosti marketing.

Areál má rozlohu téměř šest hektarů a v celoročním provozu je možné využít dvanáct tobogánů a skluzavek s celkovou délkou bezmála jeden kilometr a sedm vnitřních a vnějších bazénů o výměře tří kilometrů čtverečních.

Lákadlem se mají mimo jiné stát rodinné atrakce s názvy Propast a Boomerang určené pro třímístné rafty. Provozovatelé tvrdí, že něco takového si lidé v České republice budou moci vyzkoušet vůbec poprvé.