Lidí, kteří dotazníky vyplňují, však rok od roku ubývá. Zatímco v roce 2012 dotazník vyplnilo přes sto třicet lidí, za minulý rok už jen osmaosmdesát.

Podle tajemníka blanenského městského úřadu Josefa Kupčíka počet vyplněných dotazníků nemá velkou vypovídací hodnotu. „Na to, že má Blansko přes dvacet tisíc obyvatel, je osmdesát osm vyplněných dotazníků velmi málo. Proč lidé nemají o tuto formu hodnocení radnice zájem, se můžeme jen dohadovat. Může to být například tím, že nejsou se službami úřadu nespokojení, takže nemají potřebu svou nespokojenost v dotazníku vyjádřit," míní Kupčík.

Dotazník obsahoval dvaadvacet otázek, které respondenti hodnotili jako ve škole, známkami od jedničky do pětky. Nejvíce byli lidé spokojení s prací blanenské informační kanceláře Blanka. Naopak nejhůře dopadlo hodnocení možnosti parkování u budov městského úřadu. „Většina odpovědí se shodovala s těmi v předminulém roce, takže nás nic výrazně nepřekvapilo. Navíc se nám díky dotazníku sešlo i několik zajímavých podnětů od lidí z Blanska," uvedl Kupčík.

Lidé například navrhují zvýšit počet svozových vozů a vývoz kontejneru na trávu na ulici Purkyňova a umístění těchto kontejnerů do zahrádkářských oblastí nebo pravidelné pochůzky strážníků v centru města. „Podněty určitě nezůstanou bez odezvy, stejně jako celý dotazník. Bereme ho jako důležitou zpětnou vazbu naší práce a připomínkami, které jsme s dotazníkem dostali, se budeme zabývat," dodal Kupčík s tím, že velkou většinu dotazníků lidé vyplnili a poslali přes internet.