„Cuvée sestává z vín z Moravské Nové Vsi. A to Cabernetu Moravia, Cabernetu Sauvignon, dále jej dotváří Nitra, Dunaj a Váh," představila směs marketingová ředitelka vinařství Liana Hrabálková.Bořetické Vinařství Ludwig získalo titul v soutěži Obal roku 2014. Za cuvée Inflagranti 2011, pozdní sběr. Oceněním se pyšní i víno pro mladé Enjoy!

Vítězná etiketa je podle ní vyrobená z přírodní velmi tenké dýhy v dekoru třešeň. „Originalitu povrchu dokresluje text psaný historickým fontem. Tvarový výsek navozuje dojem starodávnosti, původních postupů. Exkluzivitu umocňuje korková zátka zalitá pečetním voskem a opatřená pečetí," uvedla Hrabálková.

Bořetické vinařství oznámilo, že tohoto vína vyrobili přesně 1 972 lahví. Každá z nich má na zadní etiketě své číslo.

Ve spolupráci se sklárnou bodovalo Vinařství Ludwig ve stejné soutěži i s láhví Enjoy! Víno pro mladé lidi má netradiční vnitřní vzor. Nově se pyšní stříbrným oceněním Design Touch 2014. „Láhev bude použitá i pro letošní Svatomartinské víno," prozradila marketingová ředitelka společnosti.

Národní soutěž Obal roku je určená pro české i zahraniční firmy, které se podílejí na zajímavém obalovém řešení. Je členěná do osmi kategorií podle oblasti použití. Dřevěná etiketa Ludwig zazářila ve skupině Nápoje.