Dělníci pracovali v pravé části úseku dálnice mezi kilometry 28,4 až 42,7. „Stavba zahrnovala výměnu původní betonové vozovky 
s následným provedením nového cementobetonového krytu, včetně výměny porušených míst cementové stabilizace," doplnila mluvčí.

Novou podobu má odvodnění dálnice, kde se výškově upravily poklopy kanalizačních šachet. Nové je také kabelové vedení ve středním dělícím pásu, obnovy se dočkala ocelová svodidla a nové je vodorovné i svislé dopravního značení. „Rekonstrukce byla nutná především kvůli stavu cesty, která vykazovala velké množství poruch, nerovností, trhlin, ulámaných hran, koroze a svislých posunů desek," stojí v prohlášení mluvčí.

Práce objednalo vedení Ředitelství silnic a dálnic, náklady se dostaly na bezmála čtvrt miliardy korun. Jednalo se o nejdelší souvislý opravovaný dálniční úsek v Česku.

Omezení je od konce listopadu minulosti také na další významné stavbě v regionu. Dělníci u Ladné postavili zcela nový most za padesát milionů korun. Řidiči do té doby museli jezdit po desetikilometrové objížďce.