Nový koncept televizní kulinářské show vznikl ve spolupráci se značkou kvality KLASA. Role kuchařů se zhostí herci Igor Chmela a Jan Lepšík. Režie se ujal Petr Čtvrtníček, který se lidem zapsal do paměti pořadem Česká soda. Hlavním účelem tohoto seriálu o vaření je především upozornit na důležitost správného výběru potravin, jejichž rozdílná kvalita připravené pokrmy značně ovlivní.

Výjimečná kvalita zaručena

Tento pořad je další z aktivit, které KLASA připravila v rámci kampaně Výjimečná kvalita zaručena. Ta poukazuje na rozdíly v kvalitě potravin. KLASA již před časem spolupracovala se známým kuchařem a foodstylistou Vladislavem Stuparičem, který se také podílel na přípravě tohoto seriálu o vaření.
Pět televizních spotů, které budou vysílány do konce tohoto roku, bude věnováno různým druhům potravin. Diváci tak zhlédnou vtipnou formou podané informace o vejcích, bramborách, sýrech, masu a jablkách. Zároveň si podle gurmánských receptů budou moci připravit pochoutky, například bramborové pralinky, hovězí carpaccio či sýrové křupavé košíčky.

Technologie, zpracování, recepty

V současné době je vysílán větší počet pořadů o vaření, v nichž se učíme technologické postupy, recepty či způsoby zpracování surovin. Samotné kvalitě surovin se ale věnuje málokterý z nich. Nebo kvalitu surovin bereme jako samozřejmost? Přitom právě ta má pro užitné vlastnosti výsledného pokrmu zásadní význam. Technologickým postupem vedeme přípravu pokrmu jen k jeho dokonalosti.

Národní značka kvality KLASA

Národní značku kvality KLASA uděluje kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Tuto prestižní značku spravuje od počátku roku 2004 oddělení marketingu Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF).

Začátkem ledna 2009 mohli nalézt spotřebitelé národní známku kvality KLASA na obalech celkem 1335 potravinářských výrobků od 222 výrobců.
Další zajímavé informace o národní značce kvality KLASA a kompletní seznam oceněných produktů jsou dostupné na internetových stránkách Státního zemědělského intervenčního fondu www.szif.cz v rubrice propagace kvalitních potravin a na stránkách www .eklasa.cz.

Příloha byla vyrobena ve spolupráci se značkou KLASA.
Příloha obsahuje i komerční informace.