V každém případě, i ty říjnové komunální jsou důležité. Proto politický marketing jede na plné obrátky. Třeba Pražské orgie vypukly už před čtyřmi lety, hned po prvním zasedání magistrátního zastupitelstva. Jako nekreativnější se ale nakonec ukázala Kampaň po brněnsku: Politici rapují a vylézají z kontejneru, mluví divnou řečí a slibují modré z nebe včetně nádraží. Dokonce si největší české vesnice všiml i londýnský Independent, který svým čtenářům odvážně poradil: Zapomeňte na Prahu, jeďte do Brna. Prestižní britský deník chválí památky i bary a nezapomíná ani na mapku s vyznačenou cestou k dotyčné popelnici.

S tím opomenutím metropole to ale byla od Britů pěkná špína. Nikdo přece nemůže za to, že Alzheimerem trpí dvacet tisíc Pražanů. Účinná pomoc chybí a kvůli kampani do tohoto ožehavého problému nikdo z elitních politiků nechce raději zabrušovat. Rozhodně ovšem tato statistika osvětluje výsledky jednoho z předvolebních průzkumů. Nikoho sice nepřekvapilo, že Krnáčová většinu Pražanů zklamala. Pětina primátorku ale ani nezná, což po její čtyřleté misi udivilo řadu odborníků. Když si ovšem dáte tento výsledek do souvislosti s alzheimerovskou epidemií, vychází z toho jediné. ANO opět vyhraje.

Ale víte co, oni si to ti Pražáci zaslouží. Znáte ty mileniály? Tak ti se do republiky jako mor šíří právě z Prahy. Takže až zaslechnete, že Mezi českými zaměstnanci se šíří nová praktika. Nepřijít do práce, tak vemte jed na to, že se jedná právě o ně. A úplně to samé je to, jak Mladí nechtějí řadit. Každý 150. smí řídit jen automat. To je samá orgie, a pak to nepozná ani Krndu.

Co je to Zkrat?Zkratkovité a nekorektní asociace po přečtení titulků, které se minulý týden objevily na Denik.cz a Dotyk.cz. Vytučněný text jsou prolinkované titulky na články. Zbytek jsou asociace.