Při požáru nebyl nikdo zraněn. Řidič se totiž stihl dostat včas do bezpečí a další lidé ve voze před požárem necestovali, protože šofér teprve najížděl na pravidelnou trasu.

Hasiči v dýchací technice požár lokalizovali pomocí dvou útočných proudů asi za pět minut, úplné uhašení všech skrytých ohnisek jim trvalo ještě hodinu. Další komplikace způsobila prohořelá nádrž, ze které unikla na vozovku nafta. Tu hasiči zasypali sorbentem. Protože se část nafty dostala i mimo silnici, byl na místo povolán zástupce odboru životního prostředí, který rozhodl o následném odtěžení kontaminované zeminy bagrem.

Přestože první jednotka byla na místě asi po dvanácti minutách od ohlášení požáru, autobus už byl plameny zasažen v plném rozsahu.

Zdroj: HZS Středočeského kraje

Pro naložení a odtah ohořelého autobusu byl kromě podvalníku povolán také jeřáb pro snadnější natažení vraku. Vrak se podařilo naložit a odvézt krátce po desáté hodině.Kvůli větší potřebě sorbentu a pomoci s úklidem vozovky byli na místo přivoláni také silničáři.

Podle vyšetřovatele byla příčinou vzniku požáru technická závada na elektroinstalaci vozidla a vzniklé škody vyčíslil na sto tisíc korun. Po celou dobu byla silnice v místě požáru uzavřena a policie odkláněla dopravu v obou směrech přes Ostrov.