Důvod? Změna prý neměla povolení a za výlep nezaplatila. Dopravní podnik navíc neodsouhlasil grafické provedení reklamy, které je nutné, aby se předešlo případným zásahům do osobnostních práv označených nebo citovaných osob.

„Na upozornění Městské policie Liberec byla provedena demontáž reklamních nosičů (tzv. lamposterů), u kterých nebyly před instalací řádně splněny obchodní podmínky, nebyla odsouhlasena objednávka a volební kampaň nebyla uhrazena před montáží," vysvětlila mluvčí dopravního podniku Martina Poršová.

Změna, která se neustále prezentuje jako jediná spravedlivá, s tvrzením dopravního podniku nesouhlasí.

„Nešlo o černý výlep. Sloupy jsme měli objednané a po dohodě jsme je šli zaplatit. Nastal ale problém, prý jsou plakáty moc útočné a osobní. To, že by byly nepravdivé, nikdo netvrdí," sdělila mluvčí Změny Zuzana Tachovská.

Změna nenechala na současné vládnoucí politické garnituře nit suchou, což jí ale kromě politiků vyčetla i část veřejnosti.

„Tento druh kampaně mi přijde dost trapný a ubohý," uvedl například na sociální síti Richard Menšík. Změna by prý měla přestat útočit a raději ukázat, co dokázala ona.