Lidé s poruchou sluchu mají možnost využít službu Komerční banky eScribe, díky které se rozhovor klienta a bankovního poradce v pobočce živě přepisuje na obrazovku monitoru. Neslyšící klienti tak mohou komunikovat s pracovníkem pobočky samostatně a pohodlně. Stačí, aby zájemce požádal bankovního poradce o přepis mluveného slova a pak už jen sleduje doslovný přepis řeči poradce na monitoru. Může se kdykoli ptát a bezprostředně reagovat na podávané informace, takže oba účastníci jednání mají jistotu, že nedojde k nedorozumění. Službu poskytujeme ve spolupráci se sociální firmou Transkript online, která je úspěšným zaměstnavatelem nevidomých rychlopísařů, handicapovaní si tedy pomáhají navzájem. 

Dalším příkladem produktu, který se snažíme nastavit tak, aby jeho používání bylo pro klienty s handicapem co nejjednodušší, je aplikace Mobilní banka KB+. Majitelé účtu dostávají v aplikaci informaci o provedených platbách v reálném čase, kdy jim hlasová služba rovnou přečte text zprávy. Aplikace umožňuje předčítání pro nevidomé na obou mobilních platformách (iOS i Android). Uživatelé s oční vadou si zase mohou v aplikaci zvětšit písmo nebo zvolit vyšší kontrast. Zákazníci, kteří nemají cit v prstech, mohou využít haptickou odezvu.

Nevidomým a slabozrakým pomohou i nové karty Touch Card, které mají na jedné hraně speciální výřezy, díky nimž je možné po hmatu snadno rozeznat jak typ karty, tak její orientaci, například při výběru peněz z bankomatu nebo platbě přes terminál. Zajímavé je, že na ověřování všech bankovních novinek se podílely osoby s nejrůznějším postižením.