Narozdíl od kamenných poboček nebo zákaznických linek má webová kancelář otevřeno čtyřiadvacet hodin denně, takže vše můžete řešit v klidu z pohodlí domova. A to tehdy, kdy se to hodí právě vám, třeba večer nebo o víkendu. A hlavně – bezpečně, bez nutnosti chodit do plných zákaznických kanceláří.
Zákaznické portály navíc umožňují energetickým společnostem vyřizovat požadavky zákazníků, na které dříve neměly kapacitu. A lepší organizace práce v zákaznických odděleních znamená i lepší péči pro vás.

„Řadu požadavků z webové kanceláře zpracováváme automaticky, ty specifické pak vyřizujeme individuálně. Přednosti tohoto uspořádání chápe stále více lidí, podle našich průzkumů už je internet druhým nejoblíbenějším prostředkem komunikace s dodavatelem,“ vyjmenovává výhody webové kanceláře Robert Šíma, ředitel zákaznické péče Bohemia Energy.
Není divu, že online portály lidé využívají v čím dál větší míře a dodavatelé se proto zaměřují na rozšiřování jejich služeb. „Naši zákazníci už mohou třeba zaplatit za spotřebovanou energií platební kartou,“ doplňuje Robert Šíma.