Letošní Dokořán každopádně přežil a udržel standard předchozích ročníků, nejen muzikou, ale i doprovodným programem. „Máme spoustu pozitivních ohlasů právě na skvělý doprovodný program včetně několika workshopů," říká mluvčí festivalu Bára Šmýrová.

Vrcholem letošního Dokořánu bylo bezpochyby sobotní večerní vystoupení české pop funkové kapely Monkey Business, která rozparádila publikum až do lehké nepříčetnosti. Těsný kontakt s publikem nevázala hned v úvodu svého vystoupení, když zpěvák Matěj Ruppert nekompromisně nechal posunout kovové bariéry mezi jevištěm a publikem. Fanoušci ho rádi poslechli a nahrnuli se pod podium, zatímco ochranka se nezmohla na nic jiného, než železný plůtek za frenetického šílení davu nacpat pod pódium, a aspoň trochu jeviště chránit.

Na hudebnících bylo vidět, jak si koncert i přes hrozné vedro užívají a nejen zpěvák Matěj Ruppert se lesklého kostýmu s rusko-americkými symboly zbavil. Když pak skočil do hlediště mezi diváky, publikum vřelo nadšením.

Méně nadšení ale mohou být pořadatelé festivalu. Jak už spočítali, letos se za tři dny přišlo na Lodičky podívat okolo 1500 návštěvníků, což určitě není nijak závratné číslo. „Návštěvnost je stejná jako v loňském roce, v dlouhodobém porovnání je to však slabší, „ konstatovala mluvčí festivalu.

Program byl i letos ucházející, jen těch hudebních nadšenců se v Karviné nějak nedostává…