„S realizací průzkumu nám pomáhali středoškolští praktikanti, kteří ve vestibulu radnice oslovovali návštěvníky s žádostí o vyplnění krátkého dotazníku. Zajímalo nás, které odbory lidé nejvíce navštěvují, jak jsou spokojeni s vyřízením svých žádostí, co se jim líbí či nelíbí, případně co jim na úřadě chybí. K posouzení práce úředníků mohli použít stejnou hodnotící škálu jako ve škole, tedy 1 pro výborně až 5 pro nedostatečně," objasnila Jana Cvrkalová z personálního oddělení s tím, že letos se podařilo získat celkem 190 kompletně vyplněných dotazníků.

Stejná šetření probíhala již v letech 2009 až 2011, kdy rlidé udělili úřadu podobnou známku. „Lze tedy říci, že úroveň spokojenosti občanů zůstává konstantní," uvedla tisková mluvčí radnice Lucie Petříčková s tím, že jedním z nejdůležitějších výstupů průzkumu je hodnocení osobního přístupu úředníků. „V tomto ohledu vyjádřilo nespokojenost pouze 5 respondentů," doplnila Jana Cvrkalová.

Jako důvody nespokojenosti uváděli dotazovaní obyvatelé města důvody jakými jsou malá kapacita parkoviště před radnicí, horko na chodbách i kancelářích, nedostatek soukromí při jednání a také pomalé výtahy.