Český jezdec Jan Charouz a Stefan Mücke z Německa opět dokázali dojet s prototypem Lola Aston Martin jako nejlepší mezi "benzíňáky" v závodě na 1000 km na Nürburgringu.

V důsledku pravidel, zvýhodňujících vozy s dieselovým motorem, jedou vozy Peugeot 908 HDi FAP a Audi R10 TDI "vlastní ligu" a boj probíhá o další pozice.

Na německém okruhu se radovali piloti týmu Charouz Racing System z konečného pátého místa.

Před nimi skončila pouze dua z konkurenčních stájí Peugeot a Audi.

Německý tým musel spolknout hořkou pilulku.

Domácí premiéra speciálu Audi R10 TDI, který již několikrát triumfoval v Le Mans, skončila dvojitou porážkou od francouzských konkurentů.

Z vítězství se radovala posádka Peugeotu ve složení Pedro Lamy, Stéphane Sarrazin.

"Malý" triumf slavil i Tomáš Enge. Spolu s Antoniem Garciou vyhráli ve voze Aston Martin DBR9 třídu sportovních vozů LM GT1.

Výsledky: 1. Lamy, Sarrazin (Šp./Fr. - Peugeot 908 HDi FAP) 195 kol, 2. M. Gené, Minassian (Šp./Fr. - Peugeot 908 HDi FAP) - 16,161 s., 3. Prémat, Rockenfeller (Fr./Něm. - Audi R10 TDI) - 1 kolo,… 5. J. Charouz, Mücke (ČR/Něm. - Lola Aston Martin) -6 kol, 20. Enge, Garcia (ČR/Šp. - Aston Martin DBR9) -23 kol, vítězové třídy LM GT1.