Tři roky starý oficiální rekord brněnského Masarykova okruhu nepadl. Rychlé formule AutoGP nepřekonaly při víkendovém programu čas 1:43,260 minuty, který vydržel i přes snahu českého jezdce Josefa Krále. Ten se svezl v monopostu po víc než roce, jelikož šetří na vstup do formule 1. Návrat na trať se mu ale nepovedl podle představ, když se v prvním závodě zdržel v boxech a ve druhém dojel až třináctý.

Kromě AutoGP si diváci užili i šestihodinový Epilog, který suverénně ovládla slovenská posádka Patrik Tkáč, Andrej Studenič, Tomáš Kukučka, Peter Vančo s vozem Ferrari 458 GT3. Závod poznamenala hned na začátku kolize tří vozů, do níž se připletlo i BMW jednoho z favoritů Roberta Šenkýře. Na trať se tým vrátil s poškozeným zadním blatníkem a částečně utrženým nárazníkem, který musel odstranit, a nakonec byl klasifikován ještě jako čtvrtý.

Vrcholem programu byl souboj o mistrovský titul v Evropském poháru cestovních vozů. Ten si na jihu Moravy pojistil dvojitým vítězstvím Čech Petr Fulín před Slovákem Maťo Homolou.

„Především při druhém závodě jsem si užil hodně předjíždění, byla to zábava. To nejlepší, co si člověk může přát, je zakončit takto sezonu na domácím okruhu," jásal Fulín. Třídenní program na Masarykově okruhu navštívilo šestnáct tisíc diváků.

Mistrovství Evropy cestovních vozů na Masarykově okruhu v Brně:

První závod: 1. Fulín (ČR/BMW 320si) 22:19,651, 2. Homola (SR/BMW 320si) -8,314, 3. Borkovič (Srb./Chevrolet Cruze LT) -18,695, …Matějovský (ČR/BMW 320si) nedokončil.

Druhý závod: 1. Fulín 22:30,382, 2. Homola -7,538, 3. Borkovič -10,315, …9. Matějovský -19,175.

Konečné pořadí: 1. Fulín 88 b., 2. Homola 74, 3. Borkovič 48, …5. Matějovský 35.

Epilog, šestihodinový vytrvalostní závod: 1. Tkáč, Studenič, Kukučka, Vančo (SR/Ferrari 458 GT3) 172 kol, 2. P. Zumstein, M. Zumstein (Rak./Mercedes AMG SL GT3) -10 kol, 3. Mandelík, Fried, Kusý (ČR/Lotus Exige GT) -16 okruhů.

AutoGP:

První závod: 1. Karthikeyan (Indie) 28:44,800, 2. Ghirelli (It.) -3,331, 3. Visoiu (Rum.) -7,804, …16. Král (ČR) -1:24,410.

Druhý závod: 1. Sato (Jap.) 28:48,297, 2. Campana (It.) -15,625, 3. Ghirelli -21,678, …12. Král -43,703.

Konečné pořadí: 1. Ghirelli 222, 2. Sato 213, Campana 197.