V plánu má ale i starty v Evropě, opět v barvách německého týmu Reiter Engineering.

O sedmatřicetiletém jezdci jste ani nemohli v poslední době slyšet - měl zastavenou činnost kvůli dopingu. Už druhému v jeho kariéře… V prosinci mu však trest vypršel. Přesto mu případ pořád leží v žaludku.

"S trestem jsme nesouhlasili i jsme se proti němu odvolali. Stejně jako u FIA (Mezinárodní automobilová federace) nám ale napsali, že látka se mi do těla dostala z léků, ale že jsem porušil předpis," řekl Enge na dnešním setkání, na kterém se ke svému trestu poprvé oficiálně vyjádřil.

Místo závodění se tak věnoval testování a vývoji soutěžních vozů u týmu Reiter, s kterým spolupracuje.

"Teď mi závodnická dovolená končí a vracím se za volant do soutěží jako takových," těšil se Enge, který si je jistý, že díky náročnému programu se na něm závodní pauza neprojeví. "Loni od dubna do října jsem skoro každý týden seděl ve voze a něco testoval, snad až na dva víkendy," řekl.

Jeho hlavním programem by měl být zámořský seriál Pirelli World Challenge, vypsaný pro vozy kategorie GT3, do kterého by jeho tým rád v budoucnosti i dodával vozy. A Enge celý projekt vede.

"I proto je důležité, abych uspěl. Konkurence bude velká. Pojedou tam auta jako v Evropě a měl bych mít přes 20 soupeřů," uvedl liberecký rodák, který nevyloučil, že všechny závody sám neodjede. Vše bude záležet na výsledcích a zájmu o vozy Lamborghini.

Enge by se v letošním roce měl představit i českým divákům v Brně. S vozem kategorie GT3 chce startovat v závěru června v jednom z doprovodných závodů EuroV8 Series. V jednání je rovněž jeho účast v německém šampionátu vozů GT3, s vozem Chevrolet Camaro by měl startovat také v evropském seriálu Blancpain Endurance Series.