Kornfeil byl průběžně v kontaktu s více týmy. „CIP to jako jediný oznámil promotérovi MotoGP, proto jsem se na předběžném seznamu účastníků třídy Moto3 pro příští sezonu objevil pod ním," vysvětloval Kornfeil.

Než zveřejnil svoje nové angažmá, fanoušci diskutovali, zda se vůbec jednadvacetiletý jezdec v mistrovství světa v následující sezoně objeví. „Něco se ke mně dostalo, ale že nepojedu nehrozilo. Tým CIP pořád vyčkával, zatímco my už chtěli podepsat smlouvu. SIC nabídl lepší podmínky. Nechtěli jsme čekat do nekonečna, tak jsme se vydali jinou cestou," vyprávěl jednadvacetiletý jezdec.

I když mohl být ohledně své budoucnosti v motocyklovém sportu už trochu nervózní, žádné komplikace si nepřipouštěl. „Byl jsem v klidu. Vím, že v šampionátu nejsem žádný nováček a patřím v seriálu mezi lepší piloty. Proto jsem věděl, že se pro mě nějaké místo najde," zůstal nad věcí Kornfeil, který žije v Rohatci na Hodonínsku.

Ačkoli malajská stáj SIC figuruje v příštím roce v nejslabší kubatuře první rok, žádný nováček není. „Vedení i mechanici jsou z týmu AirAsia Caterham, který letos jezdí ve třídě Moto2. Nastupuje za ně Malajec Ratthapark Wilairot a Francouz Johann Zarco, který pravidelně obsazuje čtvrtá, pátá místa v závodech. Zelenáč moje nová stáj rozhodně není," přiblížil pilot, který je před posledním podnikem mistrovství světa ve Valencii na průběžném dvanáctém místě.

Malajské angažmá pro něj přinese určitá specifika. „Jedná se o takový mezinárodní mix. Mechanici jsou ze všech koutů světa. Čeká mě víc testů a tím pádem i cestování, ale je to ku prospěchu věci," řekl Kornfeil.

Důležitou úlohu sehrál při námluvách manažer malajského týmu Johan Stigefelt. „Učil mě jezdit, radil mi. Jsem s ním v kontaktu už hodně dlouho a máme mezi sebou výborný vztah. To, že budeme ve stejném týmu, byl náš dlouhodobý cíl," pochvaloval si.

Šestý rok načne na stroji KTM, který sedlá i v aktuální sezoně a zatím na něm posbíral 94 bodů, nejvíc v dosavadní kariéře. „Jsem za to hrozně rád. Dva roky po sobě jsem na stejné motorce ještě nejezdil. Může to hrát velkou roli a snad zkušenosti zúročím," přál si. „Lepší než Mahindra, kterou bych vyfasoval při eventuálním podpisu s týmem CIP," dodal.

Kornfeil může v klidu spřádat plány na rok 2015. „Na nějaký cíl je brzo, vše se bude odvíjet od předsezonních testů. Uvidíme, jak na tom budeme. Sen je samozřejmě titul mistra světa, ale stejný mají i ostatní. Reálná je nejlepší osmička," byl Kornfeil opatrný.