Oba dva čeští jezdci byli na startovním roštu kolem hranice dvacátého místa, hned v úvodním kole se navíc Salač dostal mimo trať a propadl se na konec startovního pole. Kornfeilovi se nepovedl start a vypadl z první dvacítky, postupně se ale prokousával vpřed a živil naději na bodový zisk v závodě.

Na příčku zaručující alespoň bod do celkového pořadí světového šampionátu se dostal ve dvanáctém kole, ovšem ani to pro českého jezdce nebyla konečná. O dvě kola později kroužil v Le Mans už na třináctém místě a za chvíli jej čeští fanoušci mohli najít v celkovém pořadí ještě o příčku výše.

Pořadí se hodně promíchalo pět kol před koncem po pádu průběžně třetího Suzukiho. Na čele se od té doby střídala především trojice Migno, Dalla Porta a McPhee. Poslední slovo měl nakonec posledně jmenovaný Brit, který v posledním kole předjel Dalla Portu. Třetí místo vybojoval nakonec Španěl Arón Canet a upevnil si celkové vedení v seriálu. Kornfeil byl nakonec po penalizaci Masii devátý, Salač patnáctý.