„Podařilo se nám to, čeho jsme chtěli docílit. Auto jelo famózně, poslouchá a dovolí i sebemenší korekce volantem. I když je to široký okruh, nemohli jsme si dovolit chybu. Důležitá je precizní komunikace s navigátorem, protože pokud jedu 170 kilometrů za hodinu a něco přeslechnu, nemusí to dopadnout dobře. Hodně jsem trénoval na simulátoru, mám i 3D výtisk mapy okruhu, abych si trať načetl a naučil se vnímat prostor,“ uvedl Petr Haluška.

Daniel Kosek je novou akvizicí brněnské Zbrojovky.
Nová tvář ve Zbrojovce. Kosek zabojuje o angažmá proti týmu ze svého rodiště

Pokusu o rekord předcházela důkladná příprava nevidomého pilota a také dopolední přípravná jízda na brněnské dráze. „Na Petrově výkonu bylo od první chvíle jasně vidět, že má duši závodníka. K akci přistoupil velmi zodpovědně. Jak vkročil poprvé do boxu, hned nám vyjmenoval všechny technické specifikace vozu a pečlivě si vyzkoušel jeho ovládání ještě před výjezdem na trať. Prakticky nepotřeboval naši nápovědu, s autem si porozuměl okamžitě. Což bylo ostatně vidět přímo na dráze, zlepšoval se kolo od kola a skvělý výsledek je toho důkazem,“ uvedl šéf týmu RTR Projects Tomáš Miniberger.