"Často jsme s dozorčí radou (Daimleru) vedli diskuse o formuli 1. Díky novým pravidlům je teď dokážu přesvědčit, že tým (F1) dělá přesně to, co potřebujeme," řekl Weber.

Klíčovou výzvou pro Mercedes je spotřeba paliva a to je po úpravě pravidel důležitým parametrem i ve formuli 1. "To je to, co potřebujeme - snižování spotřeby, přímé vstřikování, využití paliva na nejvyšší možné úrovni, nové technologie a kombinace hybridů spalovacích motorů s e-motory," vyjmenoval Weber argumenty, které správní radu přesvědčily.

Jiná německá automobilka BMW skončila ve formuli 1 po sezoně 2009 stejně jako Toyota. O rok dříve odešla ze seriálu kvůli světové finanční krizi Honda, která se ovšem v příští sezoně vrátí jako partner McLarenu.

Mercedesu se rozhodnutí zůstat ve formuli 1 vyplácí. Němec Nico Rosberg vede po třech závodech průběžné pořadí před týmovým kolegou Britem Lewisem Hamiltonem a tým kraluje Poháru konstruktérů.