Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

První trénink v Hockenheimu vyšel McLarenu, druhý ovlivnil vytrvalý déšť

Hockenheim - Piloti McLarenu Jenson Button a Lewis Hamilton byli nejrychlejší v úvodním tréninkovém dnu před Velkou cenou Německa formule 1. Button dopoledne předčil týmového kolegu téměř o půl vteřiny a v čele klasifikace se oba bezpečně udrželi i po odpolední části, ve které se v dešti nikdo předchozím časům ani nepřiblížil.

20.7.2012
SDÍLEJ:

Jenson Button.Foto: ČTK

Trénink ukončila nehoda Michaela Schumachera zhruba tři minuty před vypršením limitu, německý pilot vystoupil z rozbitého mercedesu nezraněn.

Hamilton, kterého v neděli čeká 100. závod mistrovství světa v kariéře, byl pomalejší o 0,498 vteřiny než Button. McLaren se v Hockenheimu představil s novou verzí monopostů, od nichž si po dvou nevydařených Grand Prix stáj slibuje lepší výsledky.

Třetí místo obsadil vedoucí jezdec průběžného pořadí šampionátu Španěl Fernando Alonso z Ferrari. Zatímco dopoledne pouze poprchávalo, druhá část se jela prakticky na vodě a v těžkých podmínkách byl nejrychlejší Venezuelan Pastor Maldonado před domácími jezdci Nikem Rosbergem z Mercedesu a mistrem světa Sebastianem Vettelem z Red Bullu.

Další domácí miláček Schumacher se v dopolední sekci umístil jako čtvrtý, v dešti pak ale zajel až předposlední čas a v závěru se postaral o předčasné ukončení tréninkových jízd, poté co po smyku narazil do bariéry z pneumatik. Německý pilot publiku zamával na důkaz, že je v pořádku, značnou újmu utrpěl pouze monopost, který musel odklidit traktor a mechanici budou mít do soboty o práci postaráno.

Tréninky na Velkou cenu Německa, závod mistrovství světa vozů formule 1 v Hockenheimu

První trénink: 1. Button 1:16,595, 2. Hamilton (oba Brit./McLaren) 1:17,093, 3. Alonso (Šp./Ferrari) 1:17,370, 4. M. Schumacher (Něm./Mercedes) 1:17,382, 5. Pérez (Mex./Sauber) 1:17,413, 6. Hülkenberg (Něm./Force India) 1:17,599.

Druhý trénink: 1. Maldonado (Ven./Williams) 1:27,476, 2. Rosberg (Něm./Mercedes) 1:27,564, 3. Vettel (Něm./Red Bull) 1:27,902, 4. Pérez 1:28,402, 5. Grosjean (Fr./Lotus) 1:28,420, 6. Hülkenberg 1:28,495.

Autor: ČTK

20.7.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Provoz u Postoloprt se přesunul na novou silnici, z té původní bude dálnice D7.
1 5

Stavba dálnice D7 nabrala skluz, auta na nový úsek vyjedou později

Podporujete, aby homosexuální páry mohly adoptovat děti?
13 23

Jak to vidí Petr Koděra: Konečně se do sebe opřeli

Studenti vyzpovídali uchazeče o Hrad. Nejvíce je přesvědčil Jiří Drahoš

/VIDEO, ANKETA/ Netradiční debatu s prezidentskými kandidáty uspořádal v pondělí Deník. Šestice uchazečů o Pražský hrad diskutovala ve vlaku z Prahy do Ústí nad Labem a zpět. 

Rozhovor s Novotnou? Zdvořilost, šarm a jasné názory

Jemná, zdvořilá a distingovaná dáma. Tak působila Jana Novotná letos na jaře, když poskytla rozhovor několika médiím včetně Deníku. Novináře přivítala svým typickým úsměvem a v elegantním krátkém sestřihu.

Budovy Transgas nebudou památkou. Majitel je může zbourat

Soubor budov Transgas na Vinohradské třídě v Praze nebude kulturní památkou. Jejich majitel, který chce na místě stavět nové domy, je může zbourat. S odkazem na rozhodnutí ministerstva kultury to dnes uvedly Hospodářské noviny a Právo. Rozhodnutí o zastavení přezkumného řízení však dosud nebylo doručeno všem účastníkům řízení a ministerstvo je na dotaz ČTK nechtělo komentovat.

Lanovka na Petříně, v zoo a na Smíchově. Které další Praha plánuje?

Pražské lanovky. V metropoli najdeme sice jen tři, ale za to jsou všechny něčím unikátní. Praha se tak pyšní lanovkou z konce 19. století, lanovkou s nejmenším převýšením v celé České republice a nejmenší lanovkou, o které často Pražané nemají ani tušení. Na jaké další lanové dráhy se můžete těšit v budoucnu?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT