Pilot Audi tak vylepšil svůj historický rekord, protože nikdo před ním nedokázal tento slavný závod tolikrát vyhrát.

„Jsem šťastný, letos to byl opravdu těžký boj. Letošní triumf je ten nejlepší, protože vždycky si nejvíc užijete ten aktuální,“ uvedl rekordman krátce po dojezdu.

V neděli po 15. hodině slavil triumf spolu s parťáky Donaldem Capellem a Allanem McNishem z Británie. Dieselové Audi tak udrželo své panování v Le Mans, i když letos pilně zbrojil domácí Peugeot.

Jeho vozy byly sice nejrychlejší, ale všechny tři naftové stroje typu 908 trápily technické problémy. Nejlépe si vedlo trio M. Gené, Minassian, Villeneuve, které se ztrátou čtyř a půl minuty obsadilo druhé místo.

Z devátého místa se radovali Tomáš Enge, Jan Charouz a Stefan Mücke, kteří s novým prototypem Lola s motorem Aston Martin byli třetí v neoficiálním hodnocení benzínových vozů.

Výsledky:
1. Kristensen, Capello, McNish (Dán./It./Brit – Audi R10) 381 kol., 2. M. Gené, Minassian, Villeneuve (Šp./Fr./Kan. – Peugeot 908) -4:31,094 min., 3. Montagny, Zonta, Klien (Fr./Braz./Rak. - Peugeot 908) -2 kola, 4. Luhr, Prémat, Rockenfeller (Něm., Fr., Něm. - Audi R10) – 7 kol, 5. Lamy, Sarrazin, Wurz (Šp., Fr., Rak. - Peugeot 908) -13 kol,… 9. J. Charouz, Mücke, Enge (ČR, Něm., Něm. – Lola Aston-Martin) -27 kol.