„Nic není nereálné. V Indianapolis jsme se ze čtrnáctého místa dotáhli do první skupiny," prohlásil odhodlaně jedenadvacetiletý jezdec.

Kvalifikaci narušil déšť, přesně ten jste si nepřál…
Přesně tak, nechtěl jsem, aby ve druhém kole kvalifikace začalo pršet. Potom jsem v pr… (zklamaně) Strašně jsme si věřili, věděl jsem, že máme skvěle nastavenou motorku. Měli jsme spoustu gum na použití, nakonec jsme za osm kol zrušili čtyři sady. Ale počasí nám prostě nepřálo a já nejsem typ jezdce, který ten čas dokáže zajet v prvních kolech. Ta špička to dokáže. Proto jsem byl dlouho až na 23. místě.

Pomohlo vám přerušení po pádu Philippa Oettla, kdy trať vyschla?
To si nemyslím. Za chvíli motorky trať rozfoukají samy. Dělají taky vítr, za dvě kola tu stopu vyjedeme. Nepomohlo nám to, ani neublížilo.

Jak velká je třinácté místo na startu Velké ceny komplikace?
Nic není nereálné. V Indianapolis jsme se ze čtrnáctého místa dotáhli do první skupiny. Brno je hodně rovinaté, takže pokud první skupina ujede, už se asi nedotáhneme. První kolo bude extrémně důležité. Nepojede skupina deseti jezdců, ale třeba pěti nebo sedmi a roztahá se to. V první zatáčce musím být do desítky a na konci prvního kola osmý nebo sedmý. Pak to půjde.

Znamená to agresivní start?
Když dokážu stáhnout dva soupeře na startu a pak pomocí slipstreamu jet desátý do první zatáčky, bude to super a podle plánu.

Umožňuje to brněnský okruh?
V Brně je první zatáčka hodně otevřená. Tam to drží všude i mimo stopu. I když probrzdíte nebo jste delší na brzdy, tak je pořád stopa čistá. Není problém tam někoho objet.

Jaké si v neděli přejete počasí?
Je nám to jedno, ale radši asi sucho, protože nikdo nemá nastavení na mokro. Na suchu dokážeme být hodně rychlí.