Zašmodrchaná sezona seriálu FIA GT pokračuje. Závod v německém Oscherslebenu pro sebe rozhodla posádka Karl Wendlinger, Ryan Sharp ve voze Aston Martin DB9.

Právě britská značka soupeří o nejvyšší mety s americkou Corvettou. Její dvojice Bertolini, Bartels po čtyřech podnicích seriál vede s 24 body. Jenže dalších šest pilotů má jen o dva body méně!

Ani jeden z vozů Mosler MT900 české stáje GTO Charouz Racing neprojel cílem. V obou případech šlo o technickou závadu amerických speciálů.

Dvojice Adam Lacko, Aleš Jirásek skončila po třinácti z devětasedmdesáti kol a tandem Štěpán Vojtěch, Kenneth Heyer odstavil svůj automobil dvě kola před cílem.

Do Česka zamíří speciály 14. září, kdy se na Masarykově okruhu jede sedmý díl Poháru FIA GT.

Výsledky: 1. Wendlinger, Sharp (Rak./Brit. - Aston Martin DB9) 2:00:44,332 hod., 2. A. Müller, Lichtner-Hoyer (Něm./Rak. - Aston Martin DB9) -1,518, 3. Fässler, Deletraz (Švýc. - Corvette Z06) -27,742, 4. Ramos, Negrao (Por./Br. - Maserati MC 12) -27,879, 5. Bartels, Bertolini (Něm./It. - Maserati MC 12) -38,836, 6. Gollin, Hezemans (It./Niz. - Corvette Z06) -47,464,… 23. Heyer, Vojtěch (Něm./ČR - Mosler MT 900) -12 kol, 25. Jirásek, Lacko (ČR - Mosler MT 900) -66 kol.

Pořadí (po 4 z 10 závodů): 1. Bertolini a Bartels oba 24 b., 2. Gollin (It./Corvette Z06), Wendlinger, Bouchut, Hezemans, Maassen (Niz./Corvette Z06), Sharp všichni 22.