Vše se zdálo v pořádku, ale před třemi týdny musel pilot stáje Buggyra nastoupit do nemocnice na Homolce kvůli operaci slepého střeva.

Z jednoduchého zákroku a první Lackovy operace v životě se ale vyklubal zapeklitý problém. „Čtyři hodiny po zákroku jsem se kroutil v bolestech, cpali do mě morfium a nakonec mě rozkuchali podruhé,“ vykládal třiatřicetiletý pilot.

„Podle lékařů se musela udělat revize dutiny břišní. Popravdě nevím, v čem byl problém, ale revize spočívá v tom, že se všechny orgány vyjmou z břicha a dutina vyčistí,“ líčil okolnosti události, kterou zná z vyprávění. Až do detailů.

„Zatímco po laparoskopii apendixu mám malou dírku, po té revizi mám na památku jizvu přes půl břicha. Ještě to docela bolí, byť se to zlepšuje.“

Když jede autem, cítí každý otřes. Jak by to mohlo vypadat v závodě, kde do sebe největší závodící automobily narážejí a přejíždějí přes obrubníky, se snaží nedomýšlet.

Nastoupí? Prý ano.

Kdyby závod vynechal, přišel by o body ze čtyř úvodních jízd a šance na obhajobu v seriálu by se rázem smrskla. „Lékaři mi řekli, abych startoval až za dva týdny, jenže Misano bohužel posunout nejde. Nejlepší by bylo všem ujet, abych mohl být v klidu. To se mi asi nepovede, ale chci jet na maximum,“ prohlásil řidič roudnické stáje.

„Závod není dlouhý. Vnitřně si na něj věřím. Chci jet na sto procent, ale nevím, co to se mnou udělá. Může to začít bolet, sešitá jizva může i prasknout.“

Tým se musí rozhodnout do sobotních tréninků, kdy je potřeba nahlásit jezdeckou sestavu. „Pokud by to podle pátečních testů nešlo, jsme domluvení s Davidem Vršeckým, že by za mě v Misanu zaskočil,“ zmínil kolegu, jenž už závodění na evropských okruzích uzavřel.