Název spotu: Schöne Velikonoce
Zadavatel: Kaufland Česká republika v.o.s.
Kreativní agentura: Feel Concepts
Nákup médií: Médea a.s.
Stopáž: 90 sec
Scénář: Martin Marušinec & Filip Matějka
Režie: Petr Čtvrtníček
Kamera: Tomáš Sysel
Produkce: SwitchboardFilms

A právě ze své vlastní kampaně Z lásky k Česku si dokázala společnost Kaufland „vystřelit". Pod režijním vedením Petra Čtvrtníčka Kaufland bez obav říká, že má sice německé jméno, ale české srdce. Děj spotu se točí okolo tří německých mladíků, kteří zakusí, co obnáší česká tradice, a že nic není tak, jak by se na první pohled mohlo zdát…

„I přes náš německý název se považujeme za českou společnost. Dlouhodobě spolupracujeme s českými dodavateli a pěstiteli, vážíme si našich českých zákazníků a rádi nabízíme české výrobky. Ctíme i české tradice, které mohou být pro cizince - nadneseně řečeno - exotické," usmívá se pojetí spotu Michael Šperl, tiskový mluvčí společnosti Kaufland, a dodává: „Snažíme se vtipně ukázat, že nic nemusí být tak, jak by se mohlo na první pohled zdát."

Spot o délce 90 sekund bude ke zhlédnutí výhradně dnes, 1. dubna, mezi 19. a 22. hodinou na TV stanicích Barrandov, Prima a Nova. 

Zdroj: Kaufland