Komediální seriál je tradičním žánrem internetové televize. Po třech sériích oblíbené Kanceláře Blaník dostane prostor dvanáctidílná novinka Autobazar Monte Karlo. „V tomto směru musíme expandovat ještě víc. V tuto chvíli se píšou další dva seriály," řekl ČTK šéfproducent Stream.cz Lukáš Záhoř. „Cíl v příštím roce je mít více seriálů najednou," popsal záměr pro příští sezonu, pro kterou je již ohlášen návrat svérázného lobbisty Blaníka.

Internetová televize výši rozpočtu nezveřejňuje, podobně jako ostatní služby Seznamu. Podle Záhoře jí ale celková programová nabídka umožňuje, aby nebyla ztrátová. „Vyděláme dostatek na to, abychom mohli vyrábět," řekl s tím, že například samotný Blaník, tedy jeden z hlavních taháků televize, by si v tuto chvíli na sebe nevydělal.

V podzimní sezoně se kromě hlavního seriálu objeví další řady seriálů Dělníci smrti, Gebrian vs. nebo Zmizelá Šumava. Novinkou má být Bizarní Japonsko od autora seriálu Darwinova cena – ten je s počtem 18 milionů zhlédnutí loňským nejúspěšnějším pořadem internetové televize.

Nové pořady televize nachystala také pro nejmenší diváky, jako například deset epizod Podzimní Kulaté pohádky, kterou na Vánoce doplní nové díly graficky vylepšeného Krastyho a mouchy a první štědrovečerní pohádka Až po uši v mechu.

Na poli internetového videa v Česku hráči postupně přibývají, například v podobě videoserveru Playtvak.cz, který před prázdninami spustilo vydavatelství Mafra. Vlastní projekt Aktuálně.TV, jako zastřešení videoprodukce jednotlivých redakcí, letos odstartovalo také vydavatelství Economia. „Prostředí se kultivuje. Podle informací od obchodníků vím, že klienti jsou daleko lépe připraveni. Nevím, jestli je to zásluha DVTV nebo Playtváku, možná je to zásluha Youtube," dodal šéfproducent Stream.cz.