Tím je sousloví Na Výstavišti, které má zdůraznit vnímání výstaviště jako místa. Jednotný vizuální styl s využitím hesla vzniká v režii trojice designerů, kteří zvítězili v otevřené soutěži.

Nová vizuální identita se postupně promítne do veškeré komunikace holešovického výstaviště včetně propagačních materiálů nebo vnitřní navigace a informačních tabulí. Cílem je prezentovat komplex jako silnou a prestižní značku, kterou člověk pozná na první pohled.

„Výstaviště Praha je unikátním areálem od prostoru pro volnočasové aktivity pro celé rodiny, sportovní vyžití, setkávání přátel, gastronomii přes kulturní události, koncerty, výstavy, festivaly až po veletrhy a prodejní akce. Každá akce má svůj styl a obsah, každá je zaměřená na jinou skupinu návštěvníků. Proto jsme se rozhodli hledat společnou linii, podle které návštěvník na první pohled pozná, že se má vypravit „Na Výstaviště“, vysvětlil motivy soutěže šéf představenstva Výstaviště Tomáš Hübl.

Jasně a zřetelně

„Vizuál je velmi jednoduchý, ale jasný a zřetelný. Je možné s ním dobře pracovat, umožňuje využití v různých tónech komunikace, od vážnějších po lehčí s vtipem. Současně si uvědomujeme, že čím menším rozpočtem na podporu akcí a reklamu disponujeme, tím výraznější a jasnější komunikační styl potřebujeme,“ dodala marketingová ředitelka městské „akciovky“ Milena Mauricová.

Podle Hübla má vizuální identita podtrhnout skutečnost, jak se areál proměňuje a více otevírá návštěvníkům. Díky uzavírce po vyhlášení nouzového stavu mohly být na jaře uspíšeny plánované práce jako opravy cest, důkladné revitalizace trávníků a vysázení desítek stromů podél Bruselské cesty či dokončení obřího pískoviště a největšího parkourového hřiště ve spodní části areálu.

Opravy se dočkala též samotná Bruselská cesta. Ve spodní části areálu vznikly dvě nové spojnice mezi Výstavištěm a Stromovkou, vydlážděná je i alej od Křižíkovy fontány a začalo se napouštět nově zbudované leknínové jezírko. Návštěvníkům je k dispozici bistro a pojízdná kavárna.

Největší investiční akcí, kterou má Výstaviště před sebou nejspíš příští rok, je pak kompletní rekonstrukce Průmyslového paláce.

Bohaté léto

V létě nabízí Výstaviště řadu zajímavých akcí. Mimo jiné cirkusové workshopy pro děti od 5 do 15 let pod vedením zkušených profesionálů z Cirku La Putyka. První se konal dnes a další budou 25. července, 8. a 22. srpna. Zájemci si mohou rezervovat místo přes webové stránky a vybrat jednu z pěti dovedností skoky na trampolíně, žonglování, balancování, pozemní akrobacii nebo stojky. Každý „kroužek“ sestává z dopoledního a odpoledního bloku v celkové délce tří hodin a stojí 290 korun.

„Léto bude na Výstavišti opravdu bohaté. Kromě koncertů, festivalů nebo dětských sportovních táborů si určitě nenechte ujít výjimečnou příležitost umožnit dětem vyzkoušet si cirkusové disciplíny s dnes již legendárním Cirk La Putyka,“ doplnil Hübl.