Německá značka se po dvou letech kralování Mercedesu dokázala prosadit do čela. Vedoucího Mattiase Ekströma ze Švédska může dohnat pouze jeho týmový kolega Martin Tomczyk. Až s dvanáctibodovou ztrátu na lídra má Bruno Spengler s prvním Mercedesem.

Paradoxní je, že zatímco Audi z dosavadních sedmi podniků vyhrálo jen dva, konkurenčnímu Mercedesu patřilo vítěztsví pět. Ale ty si rozdělili Bruno Spengler, Mika Häkkinen a Bernd Schneider. Takže celkově jsou body rozptýleny.

Ekström sice podle pravidel dostane na palubu svého stroje dodatečnou zátěž, na Nürburgringu to ale umí. Vždyť zde v roce 2005 vyhrál. A pokud si poveze náskok na nejbližší Mercedes alespoň 21 bodů, zajistí své značce titul. "Podle průběhu posledního závodu soudím, že to bude opět tvrdý boj. Doufám, že budeme stejně rychlí jako minule. Základem bude dobrá kvalifikace," řekl Mattias Ekström.

Naopak soupeři od Mercedesu si stěžují na nesportovní chování jezdců Audi. V předchozím závodě v Zandvoortu totiž souboje obou "znepřátelených stran" vyústily ve skřípění plechů a nucené odstoupení některých závodníků.

"Doufám, že tentokrát uvidí diváci na trati i u televizních obrazovek férový závod . To potřebují všichni, kteří tuto sérii podporují," rýpl si sportovní ředitel Mercedesu Norbert Haug.

Průběžné pořadí (po 7 z 10 závodů):

1. Mattias Ekström (Švéd., Audi) 38

2. Martin Tomczyk (Něm., Audi) 30

3. Bruno Spengler (Kan., Mercedes) 26

4. Bernd Schneider (Něm., Mercedes) 25

5. Mika Häkkinen (Fin., Mercedes) 22