"Chtěla jsem mít klid, aby se agentura postarala o všechno. Věřím, že mi to dodá pohodu a nebudu mít tolik starostí," řekla Hejnová na tiskové konferenci.

Dosud se o Hejnovou staral předseda atletické federace ČAS Libor Varhaník, který však zařizoval v podstatě jen účast na závodech. A na tom se nic nezmění. "V tom bude pokračovat. Marketing se však zatím nijak neřešil, v tom jsem asi hodně ztratila. Tak věřím, že teď pro mě agentura něco vymyslí," prohlásila Hejnová.

Nové partnerství by ji mělo připravit i na případný úspěch v Riu, aby se pak nedostala pod podobný tlak jako například snowboardistka Eva Samková po zlaté medaili ze Soči.

"Vím, co je to za kolotoč, když člověk získá medaili, zvlášť zlato na olympiádě. Takže věřím, že mi s tím pomohou a odfiltrují věci, které by člověk sám nezvládl," poznamenala Hejnová.

Agentura Global Sports zastupuje i nadějného motocyklistu Filipa Salače, uvažuje i o vstupu do hokejového prostředí, ale jinak se zaměřuje hlavně na fotbal. Jedním ze zakladatelů je totiž Pavel Zíka, který dlouho patřil mezi hlavní fotbalové agenty v Česku.

Před čtyřmi lety odešel z agentury Sport Invest a věnoval se zastupování umělců a investicím do stavebnictví. Nebyl moc úspěšný, a tak se nyní rozhodl do sportovního prostředí vrátit.

Momentálně ze známějších hráčů zastupuje Václava Procházku, Václava Pilaře či Zdeňka Ondráška. Zaměřit se chce také na skandinávský a latinskoamerický trh. Agenturu založil společně s Jakubem Dlouhým, který 14 let vedl aktivační agenturu Concept One. Spolupracují s právníky Janem Štovíčkem a Kateřinou Radostovou, kondičním trenérem Petrem Brabcem a o skauting se stará bývalý trenér fotbalistů Slavie Martin Poustka.