"Věřili jsme, že domem projde dvacet tisíc lidí, což jsme považovali za ambiciózní cíl. Ale návštěvnost byla nakonec dvojnásobná, většinou k nám chodili Brazilci," uvedl předseda ČOV Jiří Kejval. "Jsem přesvědčený, že se nám podařilo zanechat v Brazílii nejen sportovní stopu, ale českou stopu obecně," prohlásil.

Táhlo hlavně české pivo a Zátopkovy nohy

Největší zájem byl podle manažerky Českého domu Blanky Konečné o české pivo, Zátopkovy nohy a také o koloběžky, na kterých se příchozí mohli projíždět. "Na koloběžkách se tu proháněli dospělí i děti. Potěšilo nás, že se návštěvníci opravdu zajímali o exponáty českých firem," dodala.

Český dům byl také místem oslav úspěchů českých sportovců, kteří v Riu získali deset medailí. Náklady na projekt činily 27 milionů korun, z části se na nich podílelo ministerstvo průmyslu či agentura CzechTourism.